1½ kilo minus, på vågen.

 

Kristoffer var på jobbet igår så jag fördrev lite tid hos Alexis kusiner.
Alexis fick leka lite med en jämnårig (som inte är hennes kusin). Fast de brydde sig inte så mycket om varandra.

Väl hemma så började jag putsa fönster och städa här hemma för det behövdes efter någon dags förfall 😉 Eller ja, det var ju ett år sedan vi putsade fönstren.
Jag har fortsatt idag med några fönster. Blir ju så less på det efter ett tag så därför delar jag upp det. Har ett stort jäkla fönster kvar men det tar jag imorgon. Sedan måste jag rensa lite i Alexis garderob. Känns som om att jag gör det hela tiden. Men hon växer så det knakar och då är det ingen idé att låta för små kläder ligga kvar.

Tränade idag och det var rätt tid! Kändes bra.
Hade dessutom vägning idag. Efter att ha gått upp ett kilo på syndarveckan hos svärmor så är nu även det kilot + lite till borta. Puts väck. Jag har svårt att lita på min våg här hemma för det verkar alldeles för otroligt för att vara bra. Jag har kört ett och ett halvt träningspass denna veckan och så lite barnvagnspromenader (Alexis har fått en paraplyvagn).

Men jag har kört styrketräning också, det kanske gjorde sitt med fettet.
Vi får se vad vågen säger nästa söndag för den här veckan som kommer är det nästan bara styrka. Kanske mer fett trillar av! JIPPI! Snart gått ner 10 kilo. Det är inte illa. Hoppas på 10 till innan juni. Eller åtminstone se smalare ut. Vågen kan ju lura en ibland. Bäst att mäta också.
Vilket tråkigt inlägg detta var egentligen. Ett skrytinlägg om hur jag städar och hur bra träningen går. Sådant kan ju sticka folk i ögonen.
Därför delar jag med mig av lite bilder från i helgen.

Detta bildspel kräver JavaScript.


Lägg märke till hennes nya jacka.
Och att hon har borago i håret för hon har lite mjölkskorv som vi behandlar.
Men lägg inte märke till de omatchade skorna 😉

 

3 thoughts on “1½ kilo minus, på vågen.

Tack för att du har något att säga!

