Skotertur

Första heldagen i Gunnarn avklarad. Vad har den bjudit på då?
En mindre sovmorgon – tack för det Alexis.
Sedan en skotertur. Första gången för mig, och självklart för illfröken också.
Jag, Alexis och Kristoffer satt i en kärra bakom skotern och mös medan svärmor å hennes man körde skotern.

Alexis tyckte att det var kul hon satt och sa ”dä”, ”dä”. Sedan somnade hon. Vi tog på oss bra med kläder så frös var det sista vi gjorde. Det är vår i Bollnäs i jämförelser.

Sedan kom vi hem å jag cyklade på en motionscykel i ca en timme. Försökte köra lika stenhårt som på passen hemma och visst sprutade svetten och bra är väl det för visst har jag syndat. Både igår kväll och idag. Ett pass på cykeln räckte inte så ett till väntar imorgon. Vem fan ligger på latsidan så här på semestern?
Men lite unnar jag mig.

Imorgon ska Kristoffer få latja på skotern. Svärmor och Alexis kan ju sitta i kärran medan jag sitter bakom Kristoffer som får köra 🙂

Bilder från idag vore väl på sin plats?
image

image
image

6 thoughts on “Skotertur

Tack för att du har något att säga!

