Sommartid

Sommartid vilket betyder fram med utemöblerna = fram en timme på uret.
Jag ska spendera förmiddagen åt träning. Först blir det styrketräning en timme och efter det Zumba i en timme. Här ligger jag inte på latsidan direkt. 600 gram off på vågen och minus är alltid ett minus.
Och de där grammen måste vara från brösten för de har de senaste dagarna känts lättare (vilket alltid är ett plus med mina bomber).

Sedan är det väl dammsugning när jag kommer hem så det blir lite mer träning där. Om inte Kristoffer har hunnit med att damma, dammsugning och torkning av golven till dess att jag kommer hem. Jag skulle bli choklad om det var fallet.

Igår spenderade vi lite pengar på stan, en ny klänning till Alexis + strumpbyxor hon ska ha på sitt kalas. Sedan så spenderades det pengar på Lifebutiken så i eftermiddag väntas det bakning. Jag ska ha med mig lite LCHF-kärleksmums när jag besöker Frida som är i trakterna.
Imorgon kväll kommer dessutom Emma B.
V 13 (och nej det är inte gravidveckor utan just V13) börjar imorgon och sedan är det fullt ös till bilen packas och vi far norrut (som ni redan vet).

Jag har bestämt mig för att bli bättre på att blogga. Vi får se hur det går. När jag började blogga var det ett inlägg i veckan, sedan när folk började intressera sig för den så var det varje dag. Nu när jag har barn blir det lite då och då. Men jag har fått fler läsare så det är väl alltid något.
För visst skriver jag för min egen del. Ibland kan det klia i skrivarfingrarna. Men det är så kul att få respons, ibland tips och råd om jag stöter på problem.
Ibland får jag en helt annan vinkel på vissa situationer med hjälp av respons så tack för det!

3 thoughts on “Sommartid

  1. Och jag har lagt min bantning på hyllan för tillfället … tar en sak i sänder och nu är det RLS-benen som är i fokus. Fast snart ska jag ta tag i det igen. För visst är det kul när man ser att det blir minus på vågen.

    Kram!

Tack för att du har något att säga!

