Upp å gå

Det slog mig att Alexis börjar bli stor. En tjej i egen hög person.
Hon visar när hon är arg, skiner när hon är glad, smiter när hon vill vara själv.

Vissa gånger är hon ganska modig. Som igår då hon valde att gå å endast hålla i mig med en hand. Förut har hon fegat lite å letat efter min andra hand. Dessutom så stog hon hur länge som helst utan stöd å bara log så nog är hon modig vissa gånger.

För hon har balansen, hon måste bara tro på sig själv. Vi får väl se när hon börjar gå. Det börjar släppa lite nu iaf.
Hon är envis å blir arg när det inte går som hon vill. Ibland är det säkert en bra egenskap 🙂

image

4 thoughts on “Upp å gå

  1. Vilken liten sötnos! 🙂

    Tack för din kommentar inne hos mig. Självklart är jag superglad över mina två prinsar i mitt liv. Och jag känner att allt hade varit 10000000000000000 ggr jobbigare utan dom. Nu får jag le stort hela tiden över deras bus och trix. Nummer 3 blev inte denna gång. Och om det blir någon gång sen får helt enkelt tiden utvisa …

    Kram!

  2. Allt med barns framsteg är så fantastiskt. Allt dom lär sig på första året, och mest av allt… dom slutar aldrig förvåna en :). Marwan å Yaakob började att gå själva liite innan dom blev 1 år och Karim när han var 9½ månad, gav oss verkligen en chock för kändes tidigt. Idag fick han för sig att klättra på köksstolen :|.
    Och som alltid är hon så sockersöt! ♥
    KRAM

Tack för att du har något att säga!

