Inställd träning = ersatt träning

Igår ringde sporthallen å sa att dagens zumba är inställd. Jag kollade vad det fanns för andra alternativ just idag(fredag).
Men det roliga var inställda och jag tänkte inte chansa å hoppas att någon avbokar. Så jag bokade ett spinningspass på 30 minuter som ägde rum igår.

Härligt värre. Det är så himla kul att vara igång och jag hoppas att vågen visar lite mer minus denna söndag än förra.

När jag kom hem igår var det duschen som gällde å natta Alexis direkt.
Det gick prima så igår började jag läsa på en bok!
Underbart. Dessutom är det dags för nästa steg i nattningen. Flytta lite på stolen.

Kristoffers tur. Hoppas han har lika stor framgång som jag…

Jag vet inte om jag ska ta Fredagamys ikväll eller satsa på lördags”godis” när jag håller tummarna för Björn Ranelid imorgon?
Tänkte nämligen testa ett tips jag fått.
Lite vispad grädde, lite turkisk yoghurt och en ruta smält, minst 80%, choklad.
Det blir bara gottigott en gång i veckan så jag kan inte göra båda delarna.

9 thoughts on “Inställd träning = ersatt träning

  1. Härligt när vågen minskar sitt nummer :).
    Här har det stått stilla har det känt som. Men tog fram måttbandet å mätte och jo då det hade minskat med 2-3 cm iallafall :). håller inte på med nån särskild sport (ÄN) Måste börja innan operationen ska ske. Just nu är det bara att jag låter bli sockret. och bytt från bröd till knäcke istället. Hoppas att allt är fint, idag har vi firat Karim med min farmor och faster å kusin. Nån dag nu i helgen kommer pappa och dom å firar. Kunde inte ha allt folk samtidigt i lägenheten blir för trångt, haha. Ha det bäst!
    Kram

    • Cm är ju bättre än kilon!
      Inte dåligt med flera kalas. Då skiner han väl som en sol lilla Karim. Längtar tills jag får träffa er hela högen 🙂
      Kram

  2. Och jag ska hålla tummarna för Thorsten Flinck jag … 🙂 Fast Loreen (eller vad hon heter) blir säkert vinnaren och det är väl bra i och för sig …

    Kram!

Tack för att du har något att säga!

