Ett minus är alltid ett minus

-200 gram för den gångna veckan. Det är vad vågen säger.
Känns som en liten besvikelse när det gått så bra veckorna innan. Men det är ändå ett minus och jag klagar inte det minsta.
Jag har bokat tre träningspass inför den veckan som står för dörren. Det ska bli hur underbart och roligt som helst att äntligen kunna röra sig med den nya sportbhn.

Skumpa, skumpa och skaka rumpa till Zumba. Zumba blir det på fredag. Annars är det endast spinning som gäller. Nästa vecka tänkte jag köra en repa på gymmet. Kanske simma. Så det inte blir enformigt och trist.
Jag har aldrig varit mer taggad än nu. Jag ska fan lyckas nån gång att nå en målvikt utan att fuska mig fram.

Dessutom har jag bestämt mig för att göra lite mer som förut. Att gå dit jag ska när det bara är korta sträckor. Gick mer förut, men det kanske är pga snö osv som jag inte haft den lusten. Gick till affären om det inte skulle handlas så mycket. Det är roligare att gå med vagnen än att traska själv. Särskilt nu när Alexis hänger med i omgivningen.
Vi tänkte att hon kanske skulle tycka det var kul att titta på när vi matade änderna idag men hon sov under hela utevistelsen (två timmar) så vi fick njuta av det fina vädret och ändernas ljuva toner själva 🙂
Får lägga ut bild på det i morgon.

Om jag inte överlever spinningpasset imorgon så ha det så bra i all framtid 😉

3 thoughts on “Ett minus är alltid ett minus

  1. Bara att kämpa på och hålla ut! Ett liknande projekt pågår här hemma. Yngsta fröken har lagt på sig 6 kg och de ska bort. Zumba i morgon och gymmet tre dagar per vecka så hundpromenader på det. Kanske man tappar lite själv eftersom man tänker till extra,

    Lycka till!

Tack för att du har något att säga!

