Low carb på Max!

Nu mina vänner har jag äntligen fått min sportbh. Satt som en smäck.
Tuttarna satt nästan i taket för jag kände dom minsann inte.
Här ska hoppas och studsas och så spinning med Anna.
Nu ska jag äntligen få ta ut mig rejält på gymmet. Härligt.

Sedan var vi till Ockelbo vintermarknad. Vi tänkte att kanske träffar vi på kungligheter och det kan jag ju nästan säga att vi gjorde. Träffade på världens snyggaste Cathrine! En gammal klassis ifrån skrivarlinjen. Jag förstod nog inte hur mycket jag saknat den människan förrän jag såg henne där bland allt vimmel.
Ville knappt släppa iväg henne. Vi får ses snart igen!! 😀

Nu ska jag njuta av melodifestivalen med lite grädde och bär.
På tal om något att äta. Testade LowCarb på max idag. En fet burgare i grönsaksblad osv. Himla gott. En ramlösa på det. Kändes lite märkligt att inte ta Max orginalmål. Men bättre kändes det när jag gick därifrån. Här syndas det inte!

Ha en fin helg!

2 thoughts on “Low carb på Max!

  1. Duktig du e! Kollat på den men inte käkat den än, ska testa nu bara för det!

    och du, nu bjuds det på Elsafärdigheter i bloggen, bara för dig 😉 KRAM

Tack för att du har något att säga!

