Elva år…

… går fort.
Det är elva år sedan min farbror dog i cancer. 34 år gammal.
Hans liv skulle precis börja.
Han togs ifrån oss snabbt och alldeles för tidigt.
Jag brukar tänka hur allt hade sett ut om han fortfarande fanns kvar.

En person kan påverka väldigt mycket.
En person kan vara nykeln i hjulet.
En person kan vara allt för någon.

Jag minns när pappa hade rakat bort mitt hår. Jag gillade det verkligen inte.
Min farbror gav mig smink å sa: ” Nu kommer du se tuff ut”.
Jag såg inte tuff ut 😉

Elva år.
Tiden går. Vi måste göra det bästa av den.
Vi vet aldrig när det är vår tur.

One thought on “Elva år…

Tack för att du har något att säga!

