Grattis till er Prinsessa

Jag måste… som alla andra (iaf de flesta) gratulera de fina två till föräldraskapet och jag behöver väl knappast nämna vilka jag menar?
Victoria och Daniel (för den som nyheten råkat undgå)
Vore jag inte LCHF:are så hade jag köpt en maffig prinsesstårta på affären. Jag vet inte om jag orkar stå å göra en själv? Med tårtbottnar och allt vad det innebär.
Jag festar på en morotskaka istället!

One thought on “Grattis till er Prinsessa

Tack för att du har något att säga!

