En titel som heter duga

Att äta enligt LCHF. Då äter man gott.
Jag har faktiskt mått bättre nu när jag ändrat om min kost. Men då Weei nog mer mentalt. Jag vet att jag äter bra och håller MIG borta ifrån sötsaker. Äter mer bär å lite mer grönsaker än tidigare.

Och absolut mycket mer ägg. Om det är så bra egentligen. Jag trodde att jag snabbt skulle tröttna på ägg till frukost dagarna i ända men det är väl precis lika trist med en ostsmörgås varje morgon?

Dessutom finns det bröd att köpa, Low carb heter den ena sorten. Lite mer kolhydrater än vad LCHF rekomenderar. Men alla kör ju inte lika strikt. Bra alternativ. Imorgon blir det yoghurt med en gnutta vaniljpulver i.

Jag längtar till bhaffären smsar å meddelar att sportbhn har anlänt! Då finns det inga hämningar längre. Då behöver jag inte vara rädd för att bli nockad. Åh. Vill gå på spinning så svetten sprutar haha.

Nu över till nått mer intressant. Min tio månader gamla dotter. Som är sötare än allt socker på jorden. Hon börjar nog få en tand i överkäken. Kanintänderna är på G. Passar de två hon redan har.
Idag har jag dessutom bytt bajsblöjor på löpande band har det känts som. Har varit lite trögt på den fronten men det tog hon igen idag.
Här har ni baddrottningen:

image

Bloggar från mobilen så jag hoppas bilden syns 😉

Imorgon är det klippning. Kristoffer ville käka på restaurang men det får bli på lördag. Måste boka bord!
Godnatt.

One thought on “En titel som heter duga

Tack för att du har något att säga!

