Alla hjärtans dag…

… är över för den här gången.
Morgonen började med en ros på frukostbordet samt en liten kärlekslapp som Kristoffer fixade innan han stack till jobbet.
Det var för övrigt en platsros…

image

image

Den köpte han igår tog jag reda på 🙂
Tydligen hade han storartade planer men det blev inte som han hade tänkt sig.
Men vad gör väl det? Jag får ju hans kärlek alla dagar om året.

Jag och Alexis gjorde stan osäker. Köpte vin på systemet, sukrin melis på Life å så bokade jag klipptid. Dags för frissering på fredag eftermiddag. Bara enkelt, topparna plus jubla rakninken på sidan som förbli kort 🙂

Efter stan stack vi till Ica å glömde hälften. Men det var inte hela världen, jag fick iaf med mig vaniljpulvret (efterrätten räddad) å present till Kristoffer (chipspåse).

Eftersom att det är LCHF som gäller för mig så blev det pannacotta som efterrätt.
Huvudrätten var ett tips från min syster. Speciellt tillagad kyckling å så sallad.
Kristoffer gjorde klyftpotatis till sig.
Alexis gav oss en lugn stund under middagen genom att sova så det kändes nästan som om vi slängdes tillbaks till tvåsamheten där ett tag. Det var nästan som om att jag kände en snudd romantik. Jag som annars tycker sådant är gay(om jag får uttrycka mig så).

Dagen har varit bra och imorgon väntar nya äventyr… Eller egentligen inte men den som lever får se.

2 thoughts on “Alla hjärtans dag…

  1. Alla hjärtans dag är slut för i år … Jag åker hem efter vabbandet. Allt är som vanligt igen … När använder man ordet ”gay” egentligen? Joho mitt barnbarn använder det ofta och hon är inte gay=lesbisk 😳 Kram!

Tack för att du har något att säga!

