Enkel tristess.

Den här  veckan har börjat ganska tråkigt. Men det kanske inte är så konstigt eftersom att jag inte har gjort något särskilt. Ingen babysång i måndags. Varför vet jag inte. Ja, just det. Jag var lite krasslig. Eller var det förra måndagen igen? Öh, ja det var det.
Varför gick jag inte i måndags? Lathet. Så var det.

Ingen simning idag, varför? Jag städade här hemma istället + att jag inte hade rakat mina ben.
Jag hoppas att veckan avslutas med shopping men det får vi se om det blir av. Kristoffer ska in och jobba lite extra i helgen. Lite mer pengar har aldrig skadat.
Jag vill också jobba. Tänkte om jag kanske skulle ta ett kvälls och helgjobb, men när träffar jag Kristoffer då? Hmm.

Jag kan i alla fall trösta mig med att jag har världens bästa egna familj.
Efter att ha tittat på Familjen annorlunda så kan väl tio ungar inte vara något problem att uppfostra? Eller kanske fem, det borde väl funka?
Vi får se hur många ungar jag berikas med. Jag har i alla fall fått ett och det är en gåva som heter duga!

Detta bildspel kräver JavaScript.

4 thoughts on “Enkel tristess.

  1. Äh, det var en klen ursäkt! Oss emellan så var inte mina ben helt välrakade i går men ingen svimmade i simhallen 😉

    Fina bilder på Alexis! Hon är bara så söt.

    Kram

  2. Alexis är verkligen en riktigt liten sötnos … en riktigt liten tjej och förstås älskansvärd som alla ungar …

    Kram!

    PS Jag säger ”ungar” inta bara om andras … utan om mina egna också trots att det visst heter ”mina barn och andras ungar” 😦 Jag tycker ungar låter minst lika kärleksfullt som barn. DS

Tack för att du har något att säga!

