Besök

Jag skulle försöka ge mig på att ladda upp en film direkt ifrån telefonen.
Men det gick inte så bra så jag sparar på det lite till.

Imorgon har jag sagt till fröken sjusovare att vi ska gå upp klockan åtta. För sedan följer en händelserik dag.
Vi ska till skrivarlinjen där jag gick förut för att besöka den så kallade fortsättningskursen där några forna deltagare ifrån min förra klass behagar gå. Säga hej till dom + få inblick i hur fortsättningskursen fungerar.
Kanske är det något för mig?

Efter det då blir det hem å baka för på eftermiddagen väntas det gäster i form av Frida, hennes bihang å Alexis pojkvän Wilhelm. Trevligt värre.
Och förhoppningsvis stannar de över middag då det serveras Kycklingsoppa a la Linas matkasse.

Men först en välbehövlig skönhetssömn.

4 thoughts on “Besök

Tack för att du har något att säga!

