Städa, städa varje … måndag?

Kristoffer låter så sexig på radio. Jag visste att han hade en bra telefonröst men på radio! GRR.
Han kanske borde byta karriär? Ni som lyssnade i lördagsmorse vet nog vad jag menar. Om inte så hittar ni inslaget HÄR, första önskelåten!

Annars så flöt helgen bara förbi. Kristoffer målade i Alexis rum och det behövs nog målas lite till. Sedan ska fondväggen på och så är det ur världen. Jag ser äntligen ett slut!
Vinna på lotto och inreda rummet precis hur man vill.

Idag tog jag tag i vårt skafferi. Rensade ut allt där utgångsdatumet hade passerat.
Och gissa om jag fick slänga? Där rök halva skafferiet och den där platsbristen är ett minne blott. Det var mycket som använts bara en gång för ett enstaka recept. Och jag tänker inte avslöja det äldsta paketets ålder 😉
Jag älskar ordning och reda så idag har jag öppnat skafferiet bara för att njuta av den vackra syn. Underbart!

Vad som inte är så underbart är att jag dragit på mig en förkylning och nyser om vart annat. Kissar nästan ned mig varje gång jag nyser så det är verkligen myspys här hemma.
Försöker att inte pussa på Alexis för mycket. Hon ska väl ändå få slippa en förkylning men det är svårt att hålla sig borta ifrån hennes goa kinder.

Detta bildspel kräver JavaScript.


Lite bilder ifrån den senaste tiden på Alexis.
Ena bilden är när hon är med sin farfar. Hon ser ju verkligen glad ut! 😉
Tänkte ladda upp nån film här i veckan på vårt underverk.
Men det får bli då.

OCH GRATTIS LILLEBROR JIMMY PÅ 20 ÅRSDAGEN.
Lilla killen 😉 Ska jag säga som ska fylla 24. Känner mig som 30.

Inväntar att Linas matkasse ska komma och leverera varor.
Det skulle vara bra om de körde hem lite glass också, för det skulle vara mumsigt!

 

4 thoughts on “Städa, städa varje … måndag?

Tack för att du har något att säga!

