MonsterLive

Jag har fått till en video angående det jag skrev om i mitt förra inlägg.
Där får ni en liten hint om hur mitt monster låter.
Men hon kan värre, det vill jag lova.

Idag var vi i Sandviken hos Alexis farfar. Senast vi var där, var monstret fyra månader.
På tal om monster så har hon varit sig själv mest hela dagen. Pratat och haft sig som en normal bebis. Hon sitter här bredvid, nybadad och inoljad. Redo för sängläge snart.
Bara hon inte tar fram monstret inom sig inatt. Då går jag å lägger mig på soffan 😉

Imorgon öppnar öppna förskolan efter att ha haft julstängt. Funderar på att gå dit om det är så att de arrangerar babysång som vanligt på måndagar. Annars kanske det finns en och annan bebis för Alexis att leka med och en och annan förälder för mig att prata med 🙂
Hoppas er långhelg varit vad ni förväntade er.
Ha en bra kväll.

7 thoughts on “MonsterLive

  1. Haha jag vet precis vilken röst du menar, det är klart att det är den hon härmar…kommer du ihåg när du använde den rösten och ett visst namn (charlie), skrattade så jag vek mig dubbel=)

  2. Hahaha sötnosen då! Förstår att du kan bli lite skraj där i mörkret. Det skulle jag med bli. 🙂 Men som man säger, Sådan mor sådan dotter. 😉

  3. haha ja jag säger då det. kan tänka mig att man blir skraj. Hon kanske har den exorsist demon du trodde skulle ta dig när din säng skakade 😉

    • Haha. Ja! Något är det som har tagit över henne. Men hon har varit ganska normal nu några dagar med endast lite småmorrande så det börjar väl gå över 😉

Tack för att du har något att säga!

