Hon har blivit ett monster

Jag har nog fött ett monster. Det är vad jag börjar tro.
Hon har sedan hon var fyra månader morrat lite grann men nu har det tagit över hela hennes existens. Hon liksom grawlar eller vad jag ska kalla det.
Hon får till en mörk, monsterröst.
Jag brukar göra så själv ibland men inte så mycket så att hon ska tro att det är så människor snackar 😉
Igår när vi skulle sova så låg hon där och morrade och hade sig.
Det är läskigt att ligga i mörkret med henne när hon håller på som mest.
Särskilt när hon får till ”mammamama” med den där monsterrösten. Då är hon verkligen ute efter mig.

Hon ser söt ut men är farlig!
Jag har försökt filma henne när hon gör så men då blir hon tyst för att sedan börja på ett till nyupptäckt ljud.
Att smacka med tungan i gommen.
Antingen är hon monster eller en smackande liten bebis.
Hur som helst så är hon söt.
Kanske kommer hon bli ett barn bara en mor kan älska? 😉

 

4 thoughts on “Hon har blivit ett monster

  1. Ha ha jag skrattar gott åt ditt monster … tänk att det fanns tillfällen när man gott kunde säga att det var tur att ungarna hade mig för endast en mor kunde älska dem. Precis så är det att ha barn …
    Kram

Tack för att du har något att säga!

