Blott en dröm

Jag måste bara säga för er som inte förstod.
Förra inlägget var en dröm jag hade för någon natt sedan.
Alexis är frisk som en nötkärna så vitt vi vet.
Jag trodde att det skulle framgå av slutet på texten att det var blott en dröm.
En hemsk mardröm som jag hoppas aldrig besannas.
Bild

Flera av er skickade oroande kommentarer men det framgick att ni till slut förstod att det var en dröm. Men visst, jag förstår att ni blev rädda och oroade för vår skull.
Allt är bra, vi har vår lilla flicka här. Babblandes om gud vet vad.
När jag drömmer sådana där mardrömmar är jag extra glad att vi inte är en av de föräldrar som faktiskt måste se sitt barn svårt sjuk.

Hoppas att jag inte har givit någon en hjärtinfarkt eller allt för många tårar.
Det var bara en dröm!
Dessutom, rösta på vår lilla stjärna i Vi föräldrars omslagstävling 2012.

3 thoughts on “Blott en dröm

  1. Ja, du höll verkligen på att skrämma slag på mig … Nu har jag i alla fall röstat på er lilla Alexis. Tror jag i alla fall. Men jag är inte riktigt säker. Jag kom till FB och jag tryckte på än det ena än det andra. Hoppas i alla fall att hon fick min röst.

    Kram!

    • Tur att det inte var sant!
      Ja, det tror jag nog blev rätt isf. Går bara att rösta via facebook. Så det är bara att trycka på tillåt så har du röstat, skulle jag tro.
      Tack så hjärtligt 🙂

Tack för att du har något att säga!

