Namnsdagsbarnet

Som några av er redan har sett så har Alexis namnsdag idag. Och det är namnet på min älskade lilla dotter.
Hennes första namnsdag. Den har egentligen inte firats med buller och bång.
Jag har städat här idag och så har vi tvättat.
Eftersom att jag har varit inställd på sparläge ett bra tag efter att ha haft lite hälsosamma problem så har mycket lagts på hög och dammråttorna har nästintill ätit upp mig men nu har det rättat till sig lite.

I helgen tog jag det bara lugn (vilket betyder att hela familjen gjorde det). Pyssel hanns med och lite julklappsinpackning så nu kan jag lugna ner mig några hekto.

Eftersom att Alexis har namnsdag idag så ska det mesta av detta inlägg bara vara om henne. Därför kommer här lite bilder och en och annan film.
Njut:

Detta bildspel kräver JavaScript.


Ha en bra fortsatt måndag!

6 thoughts on “Namnsdagsbarnet

  1. Grattis i efterskott … jag missade den förstås, Alexis första namnsdag. Men nästa år … då … jag får väl försöka göra en anteckning 🙂 Den 12:e är ju min äldsta dotters födelsedag också … så det ska väl inte vara så svårt.

    Hoppas att ni hade en fin namnsdag!

    Kram på er alla tre! Nej … på er alla fyra förstås!

Tack för att du har något att säga!

