Klippeliklipp

Frisören var inbokad idag. Tog en aning på längden och fixade lite baktill så att det inte ser så fyrkantigt ut. Har inget bildbevis på hur det ser ut bak då vi inte fick till någon bra bild.
Den största skillnaden är självklart framifrån.
Först hade jag tänkt mig en lång page men det får bli nästa gång. Gjorde så att det blir ett stort U där bak om ni förstår?
Och fram …

Detta bildspel kräver JavaScript.


Vi rakade lite på sidan men sedan när jag kom hem och hade känt in frillan lite klippte jag lite till själv så det blev lite till avrakat. Så nu är det som det ska.
Så kan jag ta ner de hår som sitter uppe nu när jag inte känner för att ha det rakat. Lite förändring.
Vi får se hur håret är när det är i sin vanliga form, alltså mer lockigt. För nu fixade hon till det så det blev mer raka lockar liksom.

Få se om rakningen ska färgas i nån annan färg för att framhävas mer.
Vi får se. Nu har jag fräschat till topparna och varit lite vågad. Det här med att klippa sig är en väldigt känslig grej för mig och har varit det sedan den dagen pappa rakade av mig allt hår när jag gick i mellanstadiet.

Dessutom så upptäckte jag en liten, liten vit grej i munnen på Alexis. Så det är en på g, på väg upp i det fria. Den är vass även om den inte riktigt har trätt igenom. Det känns när hon ammar. Jag försöker säga åt henne att ta annat tag men hon är liten och verkar inte förstå 😉

Nu ska vi snart sova och imorgon är det fredag … igen.

12 thoughts on “Klippeliklipp

  1. Snyggt! Ska själv klippa och slinga på Torsdag, det behövs kan jag säga! Blirväl ljusa slingor som vanligt, fast drömmer i smyg om att bli bruentt, men e förfeg =/ KRAM

  2. Snyggt! Tro det om du vill men jag har också rakat hår under lite längre överhår fast mitt överhår är ju kort det också förstås om man jämför med ditt… om du förstår vad jag menar.

    Kram!

Tack för att du har något att säga!

