Bara hon, bara jag.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva.
Cellprovtagning idag, resultatet kommer om några veckor. Återstår att se.
Kanelbullens dag… imorgon. Varför åt jag kanelbullar idag då? Hmm
Bakade nämligen i helgen. Kanske ska man äta extra mycket imorgon, bara för att?
Eller inte.
Alla val i livet.

Det bästa valet jag gjort är att skaffa barn. Att jag fick en liten filur. Allt gick inte vägen första försöket men skam den som ger sig. Och det gjorde vi inte i första taget. För det gör man inte när man vill ha barn. De finns de som försöker i 2 år, 10 år, 19 år utan resultat. Nu finns det hjälpmedel men inte ens det är 100% säkert. Jag är glad att vi fick vår lilla tös. Och varje barn är ett mirakel, skulle jag vilja säga.

När hon ler behöver jag inte oroa mig, då är allt bra.
När hon ler, ler jag.
När hon ler finns inga bekymmer.
När hon ler.

Detta bildspel kräver JavaScript.

7 thoughts on “Bara hon, bara jag.

  1. Ahh, det var därför det var så mycket kanelbullar i reklambladen som kom idag. Fanns ju överallt :P. Har noll koll på sånna dagar asså.
    Hon är så fin lilla Alexis. Bilden där hon håller flaskan så ser jag massor av dig i henne. Den minen hon gör har sett vissa bilder du gör den. Likadant har jag några bilder från då vi var yngre och du gör den minen :D.
    Sockersöt flicka! ♥
    KRAM

  2. Oj oj oj … vilken liten charmknutta … jag förstår att du ler nästan hela tiden 🙂 *ler* gör också jag när jag ser på henne.

    Själv måste jag avhålla mig från de där kanelbullarna. Kilona har på något konstigt sätt och vis hoppat på mig i sommar och stannat där. Mysko 😕

    Kram!

Tack för att du har något att säga!

