Wordfeud

Min älskade dotter ligger och vilar lite. Då passar jag på att sitta lite här. Denna fredagen kommer vara så gott som fylld så det är bäst att jag tar min tid.
Idag ska jag baka lite hade jag tänkt. Bakar lite innan Kristoffer kommer hem, sedan när han väl är hemma så drar vi till affären.
Efter det så kan jag baka lite kanelbullar. Jag har velat baka hur länge som helst och idag viger jag dagen åt min längtan.
Vad jag inte längtar efter är att äta upp allt jag kommer ha bakat eftersom att jag ska sträva efter att inte vara ett sjölejon nästa sommar. Men en liten bulle kan jag väl få?
Resten får andra äta upp.
(återstår ju att se om det kommer hålla).

Dessutom så vankas det gäster i helgen. Det är ju en dam som har fyllt 23 år. Så då kan de få lite hemmabak.
Jag som glor på Vakna med the voice på morgonen lite då och då fick vetskap om en smart app för oss som gillar alfapet.
Den heter Wordfeud.
Det är som alfapet fast jag har hela världen som spelpartner. Och jag behöver inte sitta och spela i ett streck till spelet är slut, nix.
Utan när jag kan inom 24 timmar. Lägger jag inte ett ord på 24 timmar så har jag förlorat.
Så extremt bra, särskilt för föräldrar.
Så har du en så kallad smartphone med android market eller appstore, sök på Wordfeud, signa och sök på Turez.
Invite a friend.
KOM så spelar vi!!

Nu vilar inte Alexis längre. Där var min egen tid slut för den här gången.

One thought on “Wordfeud

Tack för att du har något att säga!

