En födelsedag är bara en födelsedag.

Jag fick en symaskin! Kristoffer och svärmor hade gått ihop och köpt mig en present.
Åh, tack. Äntligen har jag en symaskin. Jag har sytt upp två par jeans.
Det var länge sedan jag satt bakom en symaskin och är därmed ringrostig men här ska det sys.
Ska kolla på lite tyger osv. Kan ju försöka mig på gardiner!
Jag skulle vilja hälsa på Livsglimtar och se hur hon gör när hon syr, hon har ett eget syrum minsann!

När Kristoffer kom hem hade han varit och köpt blommor + efterrätt.
Vi hade tinat upp kyckling till idag men åt kebab istället. För när man fyller år får man ju välja måltid.
Fått många gratulationer, tack så mycket för dom.
Hur gammal blir jag nu då? Hela 23 år. Usch, nu går det utför.
Fast än är jag inte gammal som gatan, men den dagen den kommer väl. Förhoppningsvis.

Detta bildspel kräver JavaScript.


Världens bästa unge!

8 thoughts on “En födelsedag är bara en födelsedag.

  1. Så himla mysigt skratt hon har! Och så himla gullig.
    Jättebra present. Fina blommor fick du med 😀

    Hehe minns nu när jag fyllde, asså jag fick allt lite åldersnoja.
    Ha en fortsatt fin födelsedag. Krama lilltösen och hälsa Kristoffer.

    Kram

Tack för att du har något att säga!

