Lunka på

Oj oj oj. Skönt att duscha efter den promenixen vi tog idag. Jag tänkte bara gå till industiområdet, köpa en dricka å gå hem igen. Det blev mycket mer än så, promenaden slutade på milen ungefär.
Började kännas i bäckenet mot slutet. Men nu vet jag vad jag pallar. Ett spinningspass är lätt som en plätt i jämförelse. Om jag tänker på bäckenet.

Dålig bild kanske men där ser ni rundan 🙂
Alexis var vaken en stund i början av promenaden men somnade sedan. Tog en stund att gå runt allt så hon fick sig en liten tupplur. Väl vid industriområdet vilade vi och då vaknade hon.
Blöjbyte och lunch inne på Mr.Bean (tror jag det heter). Sedan vandra hem igen innan regnet faller.
Bra promenadväder annars.

På promenadens gång tog jag lite bilder som jag tänkte dela med mig av, på gott och ont.
Allt mellan hästskit och blomster.



Farsan


Härliga vyer underlättar ju promenaden. Men nu ska jag amma min lilla flicka och så blir det film innan nästa matintag.
Ha en trevlig lördag.

4 thoughts on “Lunka på

    • Verkligen härligt!
      Borde göras oftare. Och det ska jag banne mig göra. Kanske inte på en mil varje dag men åtminstone en halvtimme. Jag har tiden, det är bara den där förbaskade latheten!

  1. Skulle precis skriva : Vilken härlig långpromenad … och så såg jag att Znogge precis använt mina ord. Men den såg verkligen härlig ut så jag instämmer. Men lägger inte till ”Nyttig också … ” Det får stå för henne 🙂 ha ha … jag kan ju inte plagiera allt. 😛

    Kram!

    • Du hade kunnat skriva om den enormt härliga friska luften istället för ”nyttigt också”.
      En stor eloge till alla er hundägare som minsann inte kan ligga på latsidan utan måste ut på dagliga promenader med era fina djur. Min katt ligger ju mest och solar. Ibland vill han kela och leka lite men han tvingar mig aldrig att gå ut 😉

Tack för att du har något att säga!

