Back to life…

Jag tycker att det är svårt att hitta ord att beskriva min semester på. Jag vill skriva eller skrika. Jag vill tala om hur jag har haft det med familjen och vännerna. Men något hindrar mig. Kanske just för att jag inte vet om jag verkligen kan berätta ALLT än. Så därför väntar jag. Jag väntar för att allt ska få en helhet. Jag har haft det underbart men jag har också chockats. Allt blir inte alltid som man tänkt sig. Mer om det kommer jag skriva om när jag vet att jag ”får”.

Jag lever, åtminstone. Och nu vet ni det. En uppdatering OM min semester kommer längre fram. För skriver jag mer så skriver jag för mycket om det förbjudna.

4 thoughts on “Back to life…

Tack för att du har något att säga!

