Allsång på skansen

Jag har aldrig tyckt att Anders Lundin varit särskilt bra i Allsång på skansen. Nu lägger han ner det där, han kanske har insett att han inte är särskilt bra på just Allsång. Inte vet jag. Enligt programmet Solsidan så kan det inte vara så att han fick sparken. För han har ju ”hjärtproblem”. Då antar jag att han avgår för att han vill det.
Han efterträdare är ingen mindre än…. Måns Zelmerlöw.

Det blir väl alldeles utmärkt?
Det bästa skulle ju vara om Håkan Hellström ställde upp att leda skiten. Men han är lite mer privat så han kommer bara å gästar lite då och då. Mer Måns till oss då.
Lagom till Allsång på skansen borde snön vara borta.. Åtminstone.

Idag har jag pluggat och pluggat. Blivit arg varje gång jag tappat något. Det är ju så besvärligt att plocka upp det nu för tiden.

Har ju en kula i vägen.
Och varför ska jag vara så klumpig nu, när jag inte är det annars? Har jag ingen behärskning eller är det meningen att jag ska gå runt som ett åskmoln?

Hann klart i boken. Imorgon är det bokdiskussion på den. Jag har gjort uppgifterna till också. Fattar den inte riktigt. Inte världens bästa bok. Den måste varit skittråkig att skriva, helt seriöst. Blä.
Utrensning –  Sofi Oksanen.

Jag hade ett blogginlägg uppradat i skallen. Precis som jag skulle skriva. Nu när jag väl satte mig så blev det allt annat än vad jag hade föreställt mig. Så det får bli till nästa inlägg. Tänkte skriva på ett annorlunda vis, skitsamma. Ni överlever nog 🙂

Ca 7 veckor kvar.
49 dagar.

One thought on “Allsång på skansen

Tack för att du har något att säga!

