Vem är André Pops?

Jo, årets julvärd. Jag som trodde att årets julvärd skulle vara folklig.
Att vi som ska se programmet vet vem det är. I synnerhet ungarna som är mest fascinerad av Kalle Anka klockan tre.
Jag såg han som först idag när han var med i Vanka! med The Voice. Och jag kan säga att jag inte gillar honom. Inte alls. Vilken konstig julvärd. En sportfåne som bara äldre vet vem han är. Så kasst, faktiskt. Men sen så är det ju SVT också. Vad ha de å komma med?

Förra julen så tittade jag på Anna Ankas jul istället för Kalle Anka. Det kommer ju aldrig vara någon mer, i Sveriges historia som sitter lika länge som Arne Weise. Inget kommer bli som då. Det ska jag väl bara acceptera, då antar jag. Men men. Det är väl ett mindre problem. Ett större problem är det för de som redan är deprimerade för att de ska sitta ensam på julafton. Alltid lika ensam. Det är hemskt.

Ge oss Arne!

3 thoughts on “Vem är André Pops?

  1. Jag bryyyr mig inte uppriktigt sagt … och i år kommer vi nog inte ens se på Kalle Anka för vi firar inte själva julaftonen med några barn. Bertils jul med Per Oskarsson brukar jag tycka om att titta på (Per Oskarsson är min dotters mans farmors bror … det du 🙂 ) och Karl Bertils julafton. Men ingenting är ”nödvändigt” alls …

    Sa du Ge oss Arne … Arne Anka? ( http://www.temp.sfbok.se/kat/img/59800.jpg ) Nej jag tänkte väl det … (du fattar att jag skojar va? Jag förstår preciiis vilken Arne du menar)

    Kramar

    • Nä, egentligen inte. Jag vet inte om jag kommer kolla på det jag heller. Ännu mindre när det är André Pops i mellanakterna.
      Har jag inget att göra vid den tiden på julafton så kanske jag tittar lite 🙂
      Vi får se vad framtiden ger oss…

      Det vore kanske roligare med Arne Anka 🙂

Tack för att du har något att säga!

