Sömnlösa jag.

Ingen bra natt inatt heller. Jag förstår inte varför jag och Kristoffer har sovit dåligt de senaste dagarna. Vänder och vrider på oss. Natten till idag skyller jag i alla fall på Ville som prompt skulle ligga läänge bredvid min huvudkudde och tog sådan plats. Han brukar hoppa ner efter någon timme annars och det gör inte mig något. Men det blir så obekvämt om han ska ligga där till klockan tre på natten som han gjorde inatt. Då hoppade han ner. Det kurrade väl i hans mage. Sedan så gick han och lade sig på Kristoffers datorstol.
Vi får hoppas på en dunder sömn inatt i alla fall. Det borde jag väl få. Känner mig tom i bollen, så här lagom till skolstarten.

Dagen har ändå varit ganska lättsamt. Trevligt att se alla igen. Alla verkade så fnissiga och skrattiga idag. Men vi har fått saker gjorda ändå. Skrev en text idag som jag hade tänkt publicera här. Så håll ögonen öppna för när. Tror inte att det blir idag, men jag säger till när den är uppe i alla fall.
Efter skolan så gick jag, Emma.B och Cecilia och fikade. Kristoffer kom dit efter jobbet. Jag skulle på spaning efter ett par nya brallor efter fikat. Så då hängde Kristoffer på, Cecilia åkte hem. Men Emma var med i alla fall. De var hon som hittade byxorna jag nu är ägare till.

Så jag är glad. Idag kom även parfymerna vi beställde i fredags. När vi var på stan förra veckan så kollade vi ut parfymer på Åhléns som vi sedan gick hem och beställde på Glossme.se Det är en sida jag verkligen kan rekommendera för er som är trötta på att lägga ut pengar på dyra parfymer. Kristoffers kostar i butik 565. Min 695. På glossme, för samma märke, kostar hans 346, och min 335. Så det är ju skillnad i pris. Och det är 50 ml flaskor. Så vi fick våra parfymer för ungefär det min parfym skulle ha kostat om jag köpte den i affären. Ingen är ju dum som betalar för mycket, eller hur? Så om din unge önskar sig en dyr parfym som du har kollat upp i affären, kolla på glossme.se så kanske det inte blir så farligt dyrt ändå? Inte i jämförelse vad den kostar i butik. Så får ju ungen tro att du gått å köpt en skitdyr parfym 😉 600 för en parfym är fan skitdyrt.

Vi har dessutom hittat en vagn som vi vill ha. Vi ska inte köpa den än eller så utan den får vänta tills i februari någon gång, beroende på leveranstider. Men Emmaljunga är ju så hemlighetsfulla vad det gäller priser på deras vagnar. De har inte satt ut priset i deras katalog och inte heller på hemsidan. När man går in på hemsidan så står det bara att man ska kontakta dom för prisuppgifter, så det får vi väl göra längre fram då. För att se om den ligger i rätt pris för vad vi hade tänkt oss. Finns ju att fynda på blocket också för den delen.

Nähä. Nu är det väl dags att tillreda Schnitzeln som vi ska ha till klyftpotatisen. Sås till det blir självklart, beasås.
Ha en bra kväll.

3 thoughts on “Sömnlösa jag.

  1. Jag brukar beställa via nätet men inte från den sidan. Fast det gör jag nästa gång för de var 50 kronor billigare för samma produkt! Så tack för tipset.

    Kram

    • Alla pengar är värda att spara!
      Så är det. Var ca 29 kr i frakt också. Men det blir ju ändå billigt, tycker jag.
      Det är bara till att beställa på!
      kram

  2. Tack för tipset … jag har aldrig köpt parfym över nätet … men nu kan det vara så dags. Det är oftast Mannen som köper parfym till mig och då något som jag har ”bestält”.

    Jag skall hålla utkik efter din text …

    Hoppas inte Ville lägger sig PÅ er i alla fall. Det kan ju i så fall bli lite jobbigt att hålla reda på honom framöver …

    Kram!

Tack för att du har något att säga!

