Mina texter har anlänt.

Nu har jag lagt in en flik ” Mina texter ” här på bloggen.
Så nu är det bara att läsa på. Fler texter kommer, var så säkra!

Jag skriver inget längre inlägg här idag. Jag har ju suttit och kopierat ifrån datorn och även skrivit av ifrån mitt kollegieblock.
Så nu har ni mina samlade verk där. Kommer väl skriva in lite dikter där i också, när jag gör något bra. Utan för mycket direktiv av lärarna.

Hoppas ni gillar texterna. Ha de gött, nu är det Ullared!

One thought on “Mina texter har anlänt.

Tack för att du har något att säga!

