Eminem feat rihanna – Love the way you lie.

Igår blev det baka för hela slanten. Då var Kristoffer nöjd. Blev inte av tidigare för jag mådde inte riktigt bra och vi hade inte alla ingredienser hemma. Men nu har vi bakat både bullar och sockerkaka. Har inte smakat bullarna än, men det ska jag göra sedan. Kristoffer smakade sockerkakan och den var lite kladdig inuti. Så den blev väl inte helt och håller perfekt men den var säkert god ändå. Vi skulle ha bakat mer men mitt i allt så skulle vi ju äta och efter det blev vi lite lata. Så det får väl bli imorgon istället.

Idag så ska jag åka till jobbet och efter jobbet är det personalfest så jag är hemma i natt. Jag håller mig nykter så att jag kan ta mig hem inatt och vakna i min egen säng imorgon. Det är guld värt. Har jag hela söndagen fri. Innan det är skolstart! Weei. Skolstart. Det var ett tag sedan jag gick i skolan men nu är det dags igen. Spännande, spännande. Idag är det dessutom sista dagen på jobbet så jag tar med mig en påse bullar å bjuder på så att de känner en liten tröst när jag ska lämna dom för denna sommaren 😉
Men alla ska ju vara med på personalfesten så då blir det ju lite festligheter på kvällen. Blir nog en trevlig kväll.

Igår så såg jag och Kristoffer en film.

Salt heter den. Och den var faktiskt spännande. Jag trodde att det skulle vara för mycket action för mig. Det var det väl ibland, men bara lite. Jag tyckte den passade mig just för att den handlade om en kvinna som jobbade för CIA. Och då är det inte så himla macho. Bara lite, ändå. Så den kan ni ju se när ni får lust 🙂

En låt som jag just upptäckt ( lite sen kanske ) är Eminem feat Rihanna – Love the way you lie.
Lyssnat på den om och om igen nu så jag kan den nästan utantill. Det är den låten jag ska dunka i bilen nu snart när jag ska köra till Gävle. Jag har hela Eminems senaste skiva och vilken miss att jag inte har lyssnat på just detta tracket då.
Här har ni låten:

Låten handlar lite om deras upplevelse som de har haft med personer de varit ihop med. Rihanna har ju blivit misshandlat i ett av sina förhållanden och Eminem har ju haft ett destruktivt on and off förhållande med Kim. Bra kombination av båda världarna gjorde en extremt bra låt.
Det tåls att tillägga att jag varit kär i Eminem sedan jag var typ 12 år. Och det håller fortfarande i sig. Är som förtrollad i hela hans person! Haha. Nu är jag snart 22 haha.

Fyller år nästa helg och jag får bestämma vad vi ska äta. Jag har bara inte kommit på vad det skulle kunna vara. Vill äta hemma men ändå få en god å fin middag. Någon som har ett förslag på festlig mat? Gör inget om det är lite mer romantiskt. Det är bara lite krydda på tillvaron 🙂 Förslag, förslag!

Ha en bra lördag så skrivs vi imorgon!

2 thoughts on “Eminem feat rihanna – Love the way you lie.

  1. Ping: Eminem – We Made You | Låtbloggen

Tack för att du har något att säga!

