Solen skiner så fint på mig idag.

Nu är vi igång för sommaren igen på campingen. Det har ju sina fördelar. Är ute hela dagarna och en dag som denna blir man ju solbränd. Känner hur det stramar i ansiktet. Lite färg ska jag allt kunna få av vanliga solstrålar. Sedan om jag inte är så brun som jag vill vara till syrrans bröllop i sommar så får jag väl sola lite solarie eller brun utan solgrejs. Brun ska jag vara i alla fall.. Jag och Frida var ute på Valbo köpcentrum igår och jag hittade jag en fin fin klänning.. Kan knäppa kort på den imorgon när jag kommer hem igen så får ni se. Sedan blir den ju ännu finare med allt annat jag ska ha på mig. Halsband, örhängen och skor… Osv. Super bra kommer det bli. Känna sig fin utan att vara finare än bruden.

Det får man ju inte vara. Vill ju inte ta åt mig all uppmärksamhet 😉 Längtar tills min och Kristoffers lilla semester på Öland i sommar. Känns som om att jag är så mycket ifrån honom nu när jag är inneboende hos Frida. Varit här sedan i fredags och kommer hem imorgon kväll. Ska köra lite körlektioner på onsdag sedan är det jobb torsdag eftermiddag. Åker hem på fredag igen för på lördag är det dags för dop. Kristoffer ska bli gudfar. Sen tillbaks till Gävle på söndagen igen. Nästan så att det börjar dra ihop sig för uppkörning och grejer. Det är nästa vecka som det händer grejer. Blir ett jäkla fram och tillbaks då mellan jobbet och livet hemma i byn. Hoppas att jag klarar det så att jag slipper åka hem för att ta fler körlektioner. Att jag kan börja kolla på bil! Jag hoppas så innerligt.

Cyklade till jobbet i morse, en sträcka på ca en mil. Härligt. Jag vaknar i alla fall där jag cyklar. Hade ju Frida som sällskap så det gick fint. Annars har jag ju musik så det är ju prima det. Tror inte jag cyklar i morgon då jag har tåg att passa efter jobbet. Tillbaks hem till Kristoffer och Ville 🙂 Och min dator. Lånar Fridas nu. Oet är trasigt på detta tangentbordet så jag stannar upp i mitt skrivande ibland för att få in oet.  Blir härligt att få komma hem lite. Nu bor jag i en resväska och sover på en soffa. En förvisso stor och skön soffa. Ens egen säng är ju ändå alltid bäst. Så är det ju. Ska ladda upp lite bilder här på bloggen imorgon så ni blir lite mer uppdaterade. Nu ville jag bara komma med ett litet inlägg så att ni vet att jag har det bra 🙂

Läser ikapp mig på era bloggar imorgon. Hej hej!

3 thoughts on “Solen skiner så fint på mig idag.

  1. Nu har du det verkligen fullt upp och med planer och planeringar för hela sommaren. Härligt … även om det förstås är lite jobbigt med allt flackande hit och dit. Som du vet är jag ju en skata som gillar det där flaxandet så …

    Du kommer säkert vara näst finast på bröllopet i din klänning som jag inte har sett men den kan nog se ut hur som helst med den fina härliga inställningen du har.

    Kram på dej!

Tack för att du har något att säga!

