Middagstips efterlyses!

Strålande sol idag, hoppas ni samtycker. Det är ett sant nöje att vara ute på vägarna och köra då. Helst skulle jag vilja köra helt själv ( eller med valfria passagerare ) med ett körkort i tryckt förvar. ÅH! Ska denna perioden någonsin ta slut? Fast å andra sidan har denna tiden gått fort sedan jag började med körkortet. Det är väl bara nu när det är sluttampen som det känns som om att dagarna går långsamt. En dag är jag där…

Jag skulle vilja efterlysa en middagsmåltid som kan lagas här hos oss ikväll. Förslag? 🙂

För vi har ingen aning. Vi har fantasi i vanliga fall men inte idag tyvärr. Om ni inte heller har någon fantasi istället för oss så kan ni ju svara på vad ni ska äta idag? Det kan ju vara något som passar oss.

IMORGON är det halkan! Ska läsa på lite om hala väglag och så ikväll och vad man kan tänkas göra i olika situationer så att jag är lite förberedd, även om det är det man egentligen inte ska vara. Men jag vill kunna svara på eventuella frågor som kan komma.

Jag vet egentligen inte vad jag mer ska skriva. Ville skriva något men har glömt vad det kunde tänkas vara!
Men nu kom jag på en annan sak som jag kan skriva om. Vi har tittat på trätrall eller va det heter till vår lilla balkong. Sedan ett bord och två stolar. Kommer bli perfekt. Sedan vill jag ha lite odlingar också, så det måste vi få plats med! Kommer bli mysigt när det är klart. Ska ta före och efterbilder när det är färdigt så ska ni går se.. Blir väl om någon månad eller så 🙂 Härligt värre! Då har vi bil också å kan frakta hem grejerna som vi köper på Rusta 🙂

Nu ska jag njuta av solen lite innan den är nere fullständigt…

2 thoughts on “Middagstips efterlyses!

  1. Här blev det kycklingklubbor, ris, tzatziki och sallad. Ingen sensation men ätbart.

    Så mysigt det låter med balkongen. Ska bli spännande att se…

    Kram

Tack för att du har något att säga!

