En ganska bra dag.

Idag så har Kristoffer köpt en ny väska och en vårjacka till mig. Eller nästan vårjacka i alla fall. Bättre än min vinterjacka. Tunnare. Imorgon ska jag klippa mig och slinga håret. Dags för det nu. Det är ju vår och det ska hela världen få reda på! Så glad över att det är vår. Underbart ska det bli 🙂

Kristoffer köpte också en ny jacka. Ovanligt att se honom i en annan färg. Förut har han haft olivgrön jacka. Ni har vi båda två varsin grå jacka. Så vi matchar varandra 😉 Hans är lite mörkare än min jacka, det är väl så det ska vara. Imorgon är det också valborgsmässoafton. Vi ska väl hitta någon brasa att gå till. Vart det nu än kan vara. Skulle tränat imorgon men när jag bokade klipptiden idag så hade jag inte det i huvudet så jag får väl göra lite extra nästa gång jag ska träna 🙂

Och så till dagens nyhet. Vi fick våra beställda ringar idag. Ja, ni läste rätt. Ringar. Idag var vi inne och provade dom igen och graverade dom. Förlovningsdatumet är den 30/4 2010. Men vi ville ju inte ha ringarna i den lilla boxen som vi fick med. Så nu sitter dom på, så stiligt. Det är en liten snedd stränd på två ställen på ringarna. Ena halvan är silver och andra guld. Det sägs ju att guld och silver inte fungerar ihop men i dessa ringars fall så tyckte jag faktiskt att dom gjorde det + att vi inte var överens om det skulle vara silver eller om det skulle vara guld. Nu kan man ha vilken sida man vill uppvänt, eller rent av båda 🙂 Fin, fina ringar.

Åt lite goding mat idag också… Blir väl lite extra imorgon då vi egentligen har datumet 🙂

Var på AF idag också en sväng. Sedan på två möten ang min framtid. Och det verkar som att de flesta tycker att jag är driftig och har mål. Hur skulle det vara om jag inte hade det? Jag blir mer rastlös om jag inte vet vad jag har framför mig. Sedan fascineras jag av vilken förmåga livet har att vända in på vägar man inte trodde att man skulle hamna på. Och det gillar jag skarpt. Att inte veta vad det egentligen ska sluta utan man bara hamnar där. Sedan kan ju det vara på gott och ont. Men när det är på gott är det ju lite bättre, än när det är på ont. Men det onda för alltid något gott med sig. Så är det väl.. Alltid?

Jag har fastnat lite i körningen nu. Inte att jag inte kör, det gör jag. Jag ska bara lära mig vilken växel som passar när och det där med nedväxling. Det är det jag har lite problem med, annars tycker jag att jag har bra koll 🙂 Sedan så går det framåt i teorin också. Så det är nog inte så långt kvar på denna vägen innan jag har mitt underbara körkort. Heja mig! Detta blir bra. Sedan blir det att ge sig ut på en biljakt. Vart är bilen som är som gjord för oss? Det är den vi ska hitta…

Nu ska jag och Kristoffer spela lite. Vi köpte ett sällskapsspel idag. Ett frågespel för hela familjen M.I.G heter det. Vi får se om det är något att ha 🙂 Jag kommer vinna, jag är bäst!
Ha en bra dag allihop.. Eller ja, den är ju snart slut. Klockan är 21.39. Svejs.

4 thoughts on “En ganska bra dag.

Tack för att du har något att säga!

