Billiga parfymer!

Då börjar denna lördagen gå emot sitt slut. Klockan är precis sju nu och HV71 vann dagens match i hockey. Inget jag intresserar mig för men jag har ju en kille som gör det. Betyder inte ett smack för mig men säkert för en och annan hockeyintresserad läsare. Dagen började med sovmorgon och sedan iväg och simma lite. Simmade väl i en halvtimme. Höll inte koll på längder idag, sedan så var det relaxen som gällde för mig och Kristoffer. Bastade och badade bubbelbad.

Himla skönt faktiskt. Det är ju våran tradition att göra det varje lördag om någon av oss inte har något annat för sig. Om jag är iväg eller om Kristoffer jobbar över. Härligt att simma. Måste försöka hinna med några träningspass nu nästa vecka. Samtidigt som jag måste plugga en del teori också. Så att jag klarar det när det väl är dags, drygt ere ju annars. Det är ju mitt eget ansvar och det är bara mig själv jag kan skylla på sedan. Men jag har inställningen om att jag ska klara det helt enkelt.
Så är det med det!

Jag och Kristoffer lagade jättegod mat idag ( gör vi ju alltid men lite extra idag ). Vi tog ett recept ur tidningen Buffé som man får om man är kund hos ica. Och det är ju vi. I detta nummer var det kycklingspett fast vi gjorde inte spett av det utan bara som vanligt. Gjorde någon sorts marinad efter receptet och till det hade vi ris och egen gjord sås. Eftersom att jag skulle ha ingredienser i min som Kristoffer inte gillade så fick han göra en egen sorts sås. Han är inte så bra på att göra såser så han fick lite assistans ifrån mig till en början sedan klarade han sig själv. I marinaden var det olika örter, olivolja och citronskal. Så skulle man mixa det och doppa kycklingbitarna i det. ASkalas gott! Såsen som jag gjorde innehöll lite fetaost och jag älskar ju fetaost så den kunde inte bli annat än fantastisk!

Nu känner jag att mitt inlägg börjar bli tråkigt. Vem bryr sig om vad vi äter? Och vem bryr sig om att vi var på simhallen idag? Annat vore det om jag hade skadat mig i simhallen. Då blir det genast 100 gånger roligare.
Jag youtubade idag och hittade den här helsköna klippet:

Barnskratt gör mig glad så därför kollade jag på några stycken klipp där på youtube. Finns hur många som helst och jag kan inte få nog av dom. Jag blir varm inombords. Har man en dålig dag så borde man ju se till att kolla på lite skrattklipp på youtube. Eller hur? 🙂 Tänk så mycket det finns på internet. Undra om människan har blivit smartare av att hitta allt på nätet? Kanske latare. När jag var hos min syster så satt hon och jämförde priser på parfymer osv på nätet. Hon hade hittat en jättebra och billig sida. Ingen kan låta bli att beställa därifrån. Ni som nu brukar köpa lite dyrare parfymer borde kolla in denna sida för där kan ni få mycket bättre priser ( garanterat ) än vad ni betalar idag. Sidan heter glossme.
Jag och Kristoffer ska beställa därifrån när vi blir lite rikare än vad vi är nu. Snart löning, om vi ens kan unna oss en ny parfym var. Vi har ju ganska många ändå. Nu menar inte jag att jag använder hans killparfym. Det jag menar är att vi har så många parfymer vardera 🙂

Hoppas ni hittar något ni vill ha därifrån. Ni kan ju gå in i någon butik och lukta på några parfymer. Är det någon som är oemotståndlig så är det ju bara till att beställa ifrån glossme, mycket billigare. Om ni nu är parfymfantaster.
Imorgon är det söndag och här hemma ska det städas! Undra vad ni ska göra, ta en söndagspromenad kanske?

Jag hoppas att den hära islandsvulkansgrejen som är det hetaste samtalsämnet nu inte ska vara till något hinder för Skatan när hon ska hem om några veckor i från Thailand. Inte heller att det är några problem när Frida ska ut å flyga om 10 dagar eller så. Tråkigt att få något sådant förstört. Det är redan en hel del människor som har ändrat sina planer och försökt komma hem på annat sett. Läste på aftonbladet att det var en familj som betalat 38 000 kr för taxi hem. Måste man så måste man.

Nu ska jag ta å läsa lite i körkortsboken 🙂 Skrivs imorron eller så.

4 thoughts on “Billiga parfymer!

    • Så himla gott med nybakade bullar! Om jag inte var så mätt efter köttfärslimpan jag nyss åt så hade jag blivit sugen direkt..
      Jag funderar på att köpa Donna Karan Red Delicious. Har redan en mindre flaska av den sorten. Har en del andra favoriter också. En utav Britney spears parfymer. Ska gå in på KICKS och kolla och lukta. För att se om jag vill köpa någon annan 🙂

  1. Jättebra sida, ska börja köpa parfymer därifrån, mkt billigare. Jag kan tipsa om Donna Karans Be delicious (den gröna) den luktar jättegott, min favorit av den röda, gröna, lila och rosa:D

Tack för att du har något att säga!

