Ändringar hit och dit. Som ett pussel.

Jag blir smått irriterad över att den planering jag gjorde hela tiden har ändrats och det är inte på grund av mig utan bristen på kunskap om planering på annat håll. Så nu har det blivit en liten frustration inuti mig men allt löser sig till det bästa. Så är det när man är en planerare. Känns som om att det är en evighet innan jag är på hemmaplan igen. Hemma hos Kristoffer, Ville och mitt vardagsliv. Imorgon har jag varit här i en vecka. Stannar tills på söndag. Då är jag minsann hemma igen 🙂

Sitter hos pappa nu. Inväntar så att tiden ska vara inne då jag ska till Catharina. Vi bestämde först vid 11 men nu blir det vid 12. Det är inte det jag är frustrerad över planeringsmässigt utan ändring av dagar. En och annan som inte verkar veta ut eller in med tider. Jag går efter mitt eget lilla schema men när de bryts så  kan man ju säga att jag får håltimme, vilket inte är kul.

Ikväll blir det bio med Emma, igen. Var ju i torsdags igen. På Alice i underlandet. Ikväll blir det Flickan ifrån ovan. Det ser jag fram emot. Imorgon är det heldag med Emma, kanske det blir så att jag bokar tid för tatuering i sommar. Ingen som vet 😉 Har nog hittat en som kan göra konst på min kropp 😉

I helgen blir det att hälsa på syrran. Blev ju inte som väntat för lite ändring i mitt schema så det blir nu i helgen. Som avslutning på min kalmarresa. Trevligt blir det väl ändå. Nu ska jag göra i ordning mig själv tills jag ska träffa min kära barndomskompis Catharina. Min blöjkompis. Vi sitter väl med blöja igen på ålderdomshem senare i livet haha. Vem vet 😉

Ha det bra kära bloggläsare.
Bilder kommer när jag är på hemmaplan igen.

3 thoughts on “Ändringar hit och dit. Som ett pussel.

  1. När man har gjort upp planer och de förändras blir också jag jättefrustrerad. Så med åren gör jag mindre och mindre upp planer. Men lite måste man ju i alla fall planera. Annars funkar ju ingenting.

    Hoppas att resten av tiden i Kalmar blir bra och att allt ”klaffar” …

    Ha det … och massor av kramar!

  2. Har man bestämt en sak vill jag att det ska vara så. Hatta hit och dit gör mig väldigt irriterad. Kanske har jag ett visst kontrollbehov…

    Ha en bra helg och kram!

Tack för att du har något att säga!

