Lunch-Spinning!

Lunch-Spinningen gick strålande idag. Kändes skönt när passet var slut även om man säkert kunde dra ut på tiden i 15 minuter till. I början av passet så gick en del ( nästan alla ) och hämtade varsin liten handduk. Jag tänkte att jag ska väl inte svettas så himla mycket. Men oj oj oj. Det droppade ifrån toppen av min näsa och armarna. Det rann längst halsen. GUD så skönt. Nästa gång så ska jag ta en handduk, så slipper jag glida så mycket på styret. Eftersom att jag torkade av pannan med baksidan av min hand. På tal om nästa gång så borde jag boka in mig på nästa pass!

Det är härligt att träna på förmiddagen för då har man resten av dagen att göra annat på. Även om jag kanske inte egentligen har gjort det. När jag kom hem med mina spagettiben ifrån träningspasset så duschade jag. Jag var så klart hungrig direkt efter passet så jag gjorde mig lite havregrynsgröt med lite äppelmos på som lunch eller så. Sedan så försökte jag bara pusta ut 🙂 Nyss så var jag och Kristoffer och handlade lite på affären.

Det har varit sol hela dagen men blåser kallt. Så vi gick i friska vindar. Kristoffer är i affären igen nu, medan jag sitter här inne i värmen och fiser. Det blev något konstigt med hans kort så det gick inte att dra eller så där. Eller de drog men gjorde ett återköp så han skulle få in pengarna igen. Vilket han fick. Han fick gå till bankomaten och ta ut pengar istället. Så betalde han. Och nu när han kom hem så såg han att de två gånger de hade dragit så hade det bara återbetalt en gång så nu är han där och ska fixa med det. Han skrev ut ett kontoutdrag så att de kan se att de han säger är sant ( även om kunden alltid ha rätt ). Sedan så postar han de brev vi glömde när vi gick.

Nu var han visst hemma igen, Kristoffer. Så nu får vi se hur det har gått. Om han fått tillbaks stålarna eller vad beslutet blev.

Ikväll ska vi äta pasta och pasta sås. Enkelt och bra. Jag har inte diskat idag så i köket är det nära panikartat. Bara nästan! det är egentligen inte så mycket disk, bara utspritt!

Kristoffer fick inga pengar. De var tvunget att talas med självaste chefen för det där. Så han får vänta. Kanske pengarna har kommit tillbaks då eller hur det blir. Pengarna ska han få tillbaks i alla fall. Den där chefen är där i morgon så han skulle slå Kristoffer en pling.

Jag ska dessutom få en ny mobil…. Bara så där.. 🙂 Vi får se vad det blir för sort.. Sony Eriksson i alla fall.
Idag fick vi dessutom hämta ut en ny hemtelefon. Ville bet ju av sladdarna på den förra men nu är vi back on track och har gjort den Villevänlig så att han inte frestas att äta upp sladdarna igen. Den lilla tigern.

NU verkar Kristoffer dessutom hungrig så här klockan tio i sex.. Så bäst att vi börjar med det då! Ikväll är det Dejting in the dark på femman! Det ska bli spännande!!!

4 thoughts on “Lunch-Spinning!

  1. Hjälp, vad du har kommit igång med träningen! Spinning är verkligen effektiv! Jag borde börja men kan nog skylla på ryggen någon vecka till eller så…

    Smaklig måltid!

  2. Så fort jag någonsin kan skall jag också börja träna. Framförallt rygg- och magmuskler. Så kanske jag kan ”bära upp diskarna” i ryggen lite bättre. Fast det har visst ingenting med det att göra om jag förstod min österrikiska läkare. Han kallade det för en degeneration. Jösses!

    Kram!

    • Jag tycker alla som kan ska träna. För det är så himla härligt. Man känner sig starkare efter passet och orkar mer efter ett tag. Och det är ju alltid bra 🙂

Tack för att du har något att säga!

