Alla hjärtans dag och min helg.

Hej och hoj. Söndag här och Alla hjärtans dag! Det är säkert söndag och Alla hjärtans dag hos er också. Har dagen varit mer annorlunda än andra dagar? Har ni fått några kära små hälsningar ifrån människorna runt omkring er?
När jag vaknade så fick jag ett paket av Kristoffer. Det var en hjärtformad kudde med en nalle på. Jag har inte direkt köpt något till Kristoffer. Jag hade tänkt det men tiden hann inte med det. Jag har lovat honom massage hur länge som helst så det får det bli. En hel timme sedan. Kanske till och med med Happy ending dagen till ära!

Jag vet inte om denna dagen varit mer romantisk än vanligt. Vi har duschat och spelat mario på wii. Sista bossen i värld 8. Jag vet inte hur länge jag satt med den och försökte klara den. Säkert två timmar. Skam den som ger sig. Klarade banan och så kom man till värld nio, någon slags stjärnbana. Vi gjorde uppdrag i de gamla banorna för att få spela på värld nio. Men nu känner vi att motivationen är slut så då slutade vi nyss spela. Kristoffer ställde sig å diskade. Snart så börjar vi med maten. Det blir friterad kycklingar. Till det blir det väl ris. Inte så länge sedan vi hade det. Vi har inte bestämt vad vi skulle äta denna dag så det får bli friterat. Efterätten köpte vi för ett par dagar sedan. Kladdkaka, glutenfri ifrån icas.

Jag och Frida provsmakade den på en affär i Gävle för ganska så länge sedan och den var utsökt. Riktigt god! Så därför slog vi till på den. La den i frysen såklart så där har den legat för att idag ätas upp! Mums. Börja bli lite hungrig så det passar nog bra att börja med maten nu. Klockan är ju ändå halv fem. Dagen har nästan, bara nästan, passerat förbi. Helgen också för den delen. I Fredags anlände jag till Gävle där Frida mötte upp mig. Hon skulle till AF och jag ville på systemet och så blev det. När vi kom hem till henne satt vi å snacka skit. Lagom till maten började vi förtära alkoholen! Gott.

Vi piffade till oss, drack lite till, lyssnade på musik och sedan bar det av till Interpool. Där tog vi lite öl. Inte så mycket folk ute faktiskt. Vi lämnade stället när vi insåg att vi mest satt och gäspade. Då vände vi tillbaks till Brynäs och hem till Frida.
Vi käkade lite macka när vi kom hem och efter en stund så gick vi å la oss. Frida gick upp klockan åtta och jag en timme senare 🙂 Kände oss lite sega, men bara lite. Vi hade redan bestämt att vi skulle äta skräpmat så det gjorde vi. Klockan fyra gick mitt tåg hem igen. Väl hemma så var det Ville som mötte mig i dörren och inte Kristoffer. Kristoffer låg i soffan och slöade. Det får han äta upp idag, nu när han står å diskar! Kanske han ska ta en tugga ifrån disktrasan så att han inte får några rynkor! Vart har jag fått det ifrån? Kolla in detta klippet ifrån Robins

Tycker hon gör Hollywood fruarna jäkligt bra! Finns en del två där också om ni tittar på youtube! Anna Anka i det verkliga livet äter ju brosk. För hajar är ju nästan bara brosk och eftersom att hajar aldrig får cancer så tror hon att hon inte heller ska få det om hon äter brosk….. Väldigt logiskt???

Det skulle behövas städas här, för att gå från en sak till en annan. Dammsugas allra helst! Jag ville göra det i morse men kände att det ska man väl inte ägna en söndag åt, eller ska man det? Vi får väl se, än är ju inte dagen slut. Känns som om att man lika gärna kan göra det imorron. Skjuta upp det lite. Jag har ju all tid i världen imorron. Har inget inplanerat i alla fall. Lata mig lite grann, kolla efter jobb och så 🙂 De ska öppna ett lekland här i Bollnäs och de söker medarbetare. Jag är ju som klippt och skuren för ett sådant ställe så det ska jag söka. Tror de skulle komma till AF här på tisdag, så det ska jag på. Mitt CV och personligtbrev är laddat. Eller, jag ska göra ett nytt personligtbrev till just dom. Jag gör alltid så, gör om hela PB om det så behövs och känns bra. En del kan tycka det är dumt men jag tycker det känns bättre 🙂 Får pyssla med det imorron, skriva ut och greja!

Det inleder väl den nya veckan ganska bra? Det beror ju på hur det går. Om PBt inte alls blir bra och jag inte får till det, då börjar jag väl slita mig i håret. Men jag förstår inte varför det skulle hända nu, när jag alltid får till det. I alla fall vad jag tycker. Sedan om arbetsgivaren som läser det inte tycker likadant är inte riktigt mitt fel. Jag ska i alla fall sticka ut, utan att vara för mycket! Det är jag väl ändå ganska bra på? 🙂 Jag tog bara ett par bilder ifrån helgen med Frida. Och de ser snarlika ut. Kort på Rosa pantern. Som ni ändå redan har sett ifrån tidigare inlägg, ifrån förra helgen. Så tänker inte upprepa mig. Jag som är så himla bra på att ta kort! Jag sa ju till och med att jag skulle det, men så blev det inte. Attans!

Nu ska jag lyssna på lite musik och pyssla här hemma! Skicka lite hälsningar till mina nära och kära idag också! Det gör jag med en gång! Ha det bra!

PS:Sista avsnittet av I en annan del av köping ikväll..

Tack för att du har något att säga!

