Ni ska bara veta.. Idag fick jag en hälsning ifrån jultomten ( ICA Kvantum ) på posten. En liten julklapp också. För någon vecka sedan så skulle man handla för ett visst belopp och så skulle man få en fin gåva av ICA. Och ja, det hade vi tydligen gjort så vi fick en 50 kronors/ rabatt check och så gåvan då. En aladdin/paradiseask. Så det sitter vi å mumsar på nu.

Vi köpte en hel del men just för att vi hade rabatt och att asken blev gratis så fick vi 99.90 rabatt och fick betala 39.50. Det är inte illa alls! Men som sagt, det lönar sig att ha Icakort 🙂 Just nu är det Ullared julspecial. Det måste man ju kolla på. Det är ju fan inte klokt vad folk. 1.5 KM köö in. Fatta. Jag har aldrig varit på Ullared och kan inte riktigt förstå denna köbildning över huvud taget. Visst, billiga priser. Men det finns ju andra billiga affärer utan dessa köer. Ö&B, Dollarstore, Karlssons osv. Utbudet på Ullared är nog lite bredare. Får väl bila dit när man skaffat sig körkort vilket jag tänker sikta på ska hända innan sommaren 🙂 Ska börja i januari!

Maggan och Gittan i Ullareds program. Sicka goa gummor. Vad glad man blir av att se dom. De är alltid så glada och klämchecka.

Annars idag har jag mest bara spelat Betapet med mina bröder och så Kristoffer. Kristoffer la jämt där jag ville lägga. Så jag blev frustrerad. Jag hade värsta ordet att lägga men så kom han ivägen för han var ju före mig. Så jag blev lite sur, jag är inte den bästa förloraren om man säger så…

Nu ska jag fortsätta att titta på Ullared. Vet inte riktigt vad det mer är på tv idag. Annars får man väl ägna sig åt umgänge. Om ni förstår vad jag menar hihihi…

Ps: Idag tog jag mig ett bad i vårt badkar.

7 thoughts on “

    • Japp, det missade du. Jag såg en skylt med det men trodde inte jag skulle nå över den där linjen. Men eftersom att vi alltid handlar på ica, det är liksom vår affär, så handlar vi där för lite över 3000 kr i månaden… 🙂

  1. Vilken go´julklapp choklad mummmms….
    Jag har presis drukigt min kopp med oboy det får vara min choklad för i dag.

    ha en bra tisdag

    Wanja

Tack för att du har något att säga!

