kort inlägg

Nu sitter jag här. Väntar på Frida. Rapporter ang vaccineringen… Ja, det har väl varit upp och ned sedan jag besprutades. Tröttheten är väl den som mest har sköljt över. Men ont i huvudet och lite illamående. Men annars står jag väl rakryggad.
Har städat lite här hemma. Eller inte så mycket. Bara diskat och rensat Villes låda haha.. Men det är väl ändå att städa… Lite?

Vet inte vad jag å Frida ska hitta på. Beror ju på vad hon vill göra när hon är på besök 🙂 Borde duscha lite innan hon kommer… Hade tänkt platta håret. Isf måste jag sätta igång nu. Hon skulle komma runt tolv, klockan är snart 20 över elva. Så kanske inte borde sitta här…. Fast jag Ville slänga iväg ett litet inlägg. Återkommer väl senare.. 🙂
Hoppas att allt är bra med er i detta GRÅA Sverige!

Sommaren 2009… Längtar till sommaren 2010 🙂

Tack för att du har något att säga!

