En kort visit.

Kanske är lite away några dagar.. Jag ska ta reda på hur mitt liv ska se ut framöver.. Hoppas ni förstår det…

Bara några dagar, max.. Om jag ens klarar det..
Tillbaks i Bollnäs nu iaf. Dessutom så har jag fått fem st böcker ifrån adlibris så jag ska nog klara mig 🙂 Eller något. Kan  inte fly ifrån vad jag känner heller liksom. Så egentligen borde jag inte lägga så stor vikt på böckerna nu heller. Utan verkligen ta reda på vad jag vill. Just nu har jag ingen aning utan är bara klyven..

Söndag imorron. Hade varit en underbar söndag om livet inte vore bakvänt….


Fridas favvolåt tror jag 😉 Lasse Tennander – Honungshöst.

2 thoughts on “En kort visit.

  1. Var sak har sin tid… Jag hoppas att du kommer till klarhet. Hur lätt nu det kan vara… Avundas dig inte men håller ena tummen för att det ska bli bra. Till slut.

  2. Tänker mycket pa dig (Är i Österrike, därför inga a med liten prick över). Hoppas det ordnar upp sig … och du ”landar igen” efter att ha blivit sa rejält omskadad. Kramar i massor. 🙂

Tack för att du har något att säga!

