Mitt inre skriker.

Imorse vaknade jag hos Frida och ville inget annat än hem till Kristoffer. Bara vara hemma. Väl hemma å uppkopplad till internet så raserades mitt liv. Det man inte vet har man inte ont av. Men det jag inte visste men nu vet, har raserat mitt liv och min framtid… Vet inte om jag ska vara ledsen eller arg, jag antar  både och. Känns som om att jag levt i en lögn i två år. Så jävla sjukt..

Å vart ska jag ta vägen nu? Nån som kan hjälpa mig? Nu vill jag bara här ifrån. Jag har ont i magen. Mår illa. Vill spy!

4 thoughts on “Mitt inre skriker.

  1. lilla hjärtat, gör ont i mig att läsa detta, jag hjälper dig så mkt jag kan, hoppas du vet det,, tänker på dig, gillar inte att veta att du inte mår bra och att du är ledsen, känner mig hjälplös när du är så långt hemifrån,, men du ska veta att när helst du vill prata så bara ring, jag har alltid mobilen på, du kan ringa dag som natt,.. hoppas du vet att jag finns här för dig närhelst du behöver mig. många kramar

  2. Men … jag säger som Znogge. Vad har hänt? Det har nog kanske något med Kristoffer … kanske … att göra. Hoppas, hoppas det går att reda ut. Att du har goda vänner omkring dig.

    Tänker på dig och kramar dig och …

    Man känner sig verkligen maktlös när man är ”så långt borta”.

    Kramar kramar kramar. Håller om dig!

  3. Nemen nej 😦 va ledsen jag blir. Jag vill inte tro det jag läser.
    Jag var så glad att se och läsa att du alltid var så glad. Men nu det här 😦
    Blir så oehört ledsen när du inte är glad å inte mår bra :(.
    Tänker på dig! Jag hoppas det kan redas ut för ditt bästa. <3(L)

Tack för att du har något att säga!

