Lite bilder på den nya lägenheten

Inget brev ifrån Telia angående digitalboxen igår.  Därför hoppas vi innerligt på att den kommer idag. Sista chansen annars får vi se matchen någon annanstans…
Jag tog mig ett skönt bad igår, det var välbehövligt. Brukar inte kunna ligga i badet speciellt länge men igår gick det prima. Hur skönt som helst när man verkligen kan njuta av badet.
Igår kom också vår tvättmaskin som är halvt installerad. Bara rörmockaren och så som ska fixas. Får se om han kommer idag men det tvivlar jag på. Man vet aldrig, men tror knappast det.
Annars blir det ju nästa vecka.

Annars tog vi det bara lugnt igår, spelade lite GH på Xbox och kollade på film. Nån animerad film som heter 9. Den var sådär. Inte den bästa. En animerad film jag verkligen vill se är den nya Up som den heter på engelska. En gubbe som har ett hus och han flyttar på sitt hem med hjälp av ballonger.. Om det säger er något? Den vill jag se iaf.

Nu på morgonkvisten så har jag tagit lite bilder på vår nya lägenhet så jag tänkte visa er hur vi har det!
DSC07018
Hallen
DSC07019In till köket
DSC07021 Köket ur en annan vinkel
DSC07016 In till sovrummet ( ville ligger under ena täcket ).
DSC07017 Sovrummet ur en annan vinkel
DSC07015 Lite av badrummet.

Det var det de. Vad tycker ni?

Idag ska vi nog även fixa med tvlicensen. Och så ska vi välja elhandelsavtal. Mycket att fixa med när man har flyttat men snart är väl allt som det ska!

5 thoughts on “Lite bilder på den nya lägenheten

Tack för att du har något att säga!

