Är det lördag, så är det lördag!

Igår var det jobb som gällde. Och det var fredag. Vilket innebär lite fredagsgriniga ungar. Men det gick vägen ändå. Alla har sin charm. Direkt efter jobbet åkte jag till Kristoffer. Köpte en skvallerblaska att läsa på tåget. Alltid lika spännande att se va det står, även om jag inte tror på så mycket… Man ska inte ta det för allvarligt. Väl här så väntade jag på maten.. Plättar stod på schemat… Vet inte vad miin man gjorde med smeten men det blev lite konstigt vid tillagningen.. Men smakade precis som det brukar och det såg ju faktiskt ut som plättar…

Har lite kvar som jag ska äta nu, till lunch. Kristoffer är på jobbet. Han slutar klockan tolv. Skulle in och jobba i fyra timmar. Lite extra. Jag har mest sovit i väntan på honom så nu är jag lagom seg. Jag har mig själv att skylla. Hade kunnat ligga ännu längre om jag inte tyckte att det var dags å gå upp vid halv tolv hihi. Men det är ju lördag. Då får man det!

EN VECKA KVAR sedan har vi den nya lägenheten. Hur coolt är inte det då? Eller coolt ere väl inte.. Men det är iaf underbart. Så får man se hur sambolivet ter sig. Vad tror ni, blir det bra? 🙂 Idag vet jag inte vad som händer.. Bara ta det lugnt med kärleken. Kanske packa lite mer här hos honom? Ja, vi får se.. Hemma blir vi, i alla fall vad jag vet 🙂
Hoppas er helg blir strålande. Vädret ser ut att bli bra i Sverige idag. NICE!

Nu blir det lunch, sedan ska jag leta efter min bebis ( katten ), vart han nu har tagit vägen….

2 thoughts on “Är det lördag, så är det lördag!

Tack för att du har något att säga!

