Söndag igen, måndag imorron!

Hej och hå!
Nu sitter jag här hemma och tänkte dra en liten fling om vad jag har haft för mig i helgen….

Fredags: Jobba och sedan åkte jag till Kristoffer och hade myspys. Kollade på Idol och kändisdjungeln…

Lördagen: Ingen direkt sovmorgon. Vaknade klockan åtta ungefär. Käkade frukost och tog det lilla lugna. Senare gick vi till Dollarstore och jag tror aldrig att vi har shoppat så lite där som vi gjorde då när vi var där. Vi köpte två vinglas och lite så. Vi skulle ha vinglasen till kvällen.

Vi kom hem och tog det lugnt. Kristoffer började städa lite och sedan började han med maten och jag lyssnade på youtubeklipp, musik där. Och Kristoffer klämde sig mellan mig och en bordsskiva i köket. Så det blev ajaj på honom. Stackarn. Sen så drack vi vin och käkade mat och tittade på tv. Och mös, det var ju två år, ungefär! Vi firade det iaf. Vi har inte direkt något datum. Så vi tog det denna helgen.

Det var mysigt. Vi kollade på kändisdjungeln igen.. Och det verkar vara ett B program och den där Hovreporten tror verkligen att hon är något bara för att hon skriver om kungligheter.. Hmm. Hon är bara en journalist.. Skulle jag vilja påstå. Hon sätter sig själv i ett bimbofack. Jag skulle vilja säga att hon nedvärderar sig själv, eller tvärtom. Jag vet inte riktigt. Men programet är sådär…

Sedan så somnade vi.. Efter tvtittande efter kändisdjungeln.
Söndag ( Idag ): Vaknade tidigt idag med. Men Kristoffer var redan vaken då. För hur länge det vet jag inte. Jag vaknade iaf halv åtta. Hade världens konstigaste dröm som jag inte ens kan förklara. Konstig var den iaf. Vi packade lite inför flytten som är om tre veckor. Sedan så spelade vi Guitar Hero och så var det nästan dags för mig att göra mig iordning för att åka hem…

Ska bli så skönt när jag inte ska åka någonstans. Att hemma är på samma ställe. Att vi har ett nytt hem. Kommer bli konstigt i början. Att man ska stanna. Hemma för mig har ju verkligen blivit här i Gävle. Men nu ska jag försöka bli ett med Bollnäs. Hoppas det kommer gå bra. Men får jag bo med Kristoffer så kommer det bli göttans. Han och jag… Sedan får vi se vart livet tar oss..

Nu när jag är hemma har jag inte gjort så mkt. Kollat på tv. Borde diska och plocka i ordning lite här. Sedan är det Ensam mamma söker och en ny grej på tv 4. Kommissarien och havet – Den du inte ser. Tror den kan vara riktigt bra. Den verkar som det. Är fyra delar så som jag har fattat det. Vet inte om det är film? Fyra st.. Har inte fått grepp om det, men det ska jag se iaf…

Borde lägga upp bilder ifrån helgen men det får bli imorron för jag har inte lagt in dom i datorn. Har inte tagit så många, men några iaf. Alltid roligt med lite bilder också 🙂
Sedan ska jag läsa ikapp mig på lite bloggar! Ha det gött!

2 thoughts on “Söndag igen, måndag imorron!

Tack för att du har något att säga!

