Sverige -Malta, NU!

Då var det fotboll igen. Viktigare match än förra gången. Matchen är hittills ganska seg, händer inte så mkt. Eller det händer ju saker, bara inga mål. Inte så mkt spänning, vad jag tycker, men vi måste få in några mål. 7-0 vore ju inte fel 🙂

Annars så har dagen varit bra, jobb och hem som vanligt. Cyklade till jobbet både idag och igår. Härlig tur på morgonen. Men nu vill jag ha helg. Är några dagar till innan denna veckan är förbi. Borde göra en att-göra lista över saker jag måste göra innan flytten i början av oktober, dagarna och veckorna flyger förbi. Snart är flytten här och nästa blir julafton. Ojoj, tänka er. På med massa kläder och så blire snö.

Men det ska vi inte tänka på nu. Ännu är det varmt ute, som idag. Varmt men oerhört blåsigt. Man ha fått hålla i hatten flera gånger, det är iaf vad jag säger att förskolebarnen ska göra ” HÅLL I HATTEN!”. Tur att de iaf inte är regnit när det blåser så förfärligt. Piskande regn, finns det något värre?

Jag längtar efter Kristoffer. Bara få varva ner framför tvn med honom. Man sover lugnare också dessutom. Inte massa tankar som far omkring i skallen. Man bara är. Han och jag! Jag vet att jag har skrivit det förr, men Kristoffer han ääääär bäst! Och dessutom, nu i september, har Kristoffer och jag varit VI i två år. Vi har liksom haft och har, en tvåsamhet. Och den tvåsamheten heter duga och den vill jag aldrig vara utan. Just för att Kristoffer är perfekt för mig.

Jag är glad att jag slipper vara ute på köttmarknaden å leta efter den perfekta, efter den rätta. Jag är glad att jag hittade honom och att vi nu ska flytta ihop. Tänk, två år, det har gått fort. Det känns som om att vi kännt varandra längre, men det är inte längre, men dessa två år. Dom har gått fort och fler år blir det och mer ska hända på alla år. Jag är glad och tacksam för allt, min lilla älskling! Tänk att han står ut med mig, även om jag är lite knasig…

Ska bli underbart att få vakna med dig varje daag!

Nu ska jag titta vidare på fotbollen, kanske man skulle cykla å köpa cocacola! 😉

One thought on “Sverige -Malta, NU!

Tack för att du har något att säga!

