Efter – mensen – PMS

Jag börjar inlägget starkt med att säga att jag måste ha haft någon efter mensen PMS idag. Just idag. Vet inte men jag har bara blivit så arg och hade jag inte vetat bättre hade jag skrikit lika högt som alla barn på förskolan har gjort idag. Å herre gud. Men mer kan jag inte säga om det. De där fotbollslaget jag ville ha till ungar förut, den tanken är som bortblåst. Jag har ångrat mig.

Om fotbollslaget inte kan vara lydiga söta små bollar! Små fina ungar! Dååå, kan jag ha ett, men inte som trollungarna idag. Men det var långt ifrån bara det som var skit. Jag skulle cykla till jobbet, men cykeln ville inte ha sina däck pumpade i morse så då blev jag arg för det men cyklade ändå. Så griniga jag kom fram redan innan jag landat på förskolan. Mer hände på cykelbanan dit men det är väl bagateller.

Full rulle hela dagen. Sedan så skulle jag cykla hem på den där opumpade cykeln. Kom hem och hade ont i skallen… Skulle diska, handla mat, laga mat, posta och skriva på brev om adressändring och hej å hå. Det är inte förens nu jag har kunnat sitta ner riktigt. Just nu är det Idol på tvn. Det har ju satt igång nu. Innan jag kom till affären så ville cykeln helt plötsligt ha pumpade däck. Så det gick igenom. Tydligen så retades den bara med mig i morse. dumma cykel.

Lagade potatismos och ugnstektfalukorv. Lite krävande men jag klarade det! Min skalle har varit lite tung idag så därför känns allt som en bedrift, men nu är allt avklarat och jag tänkte få iväg ett litet inlägg innan jag lägger huvudet på kudden och sover. Än är det för tidigt för annars kommer jag vakna för tidigt imorron 😉

PMSen börjar gå ner lite nu, när jag fått skriva av mig lite. jag längtar efter Kristoffer. Jag behöver hans kärlek för att fungera i vardagen. Jag behöver honom varje dag. Men snart får jag ju det och guuud var jag kommer må bra! 😉 Nu ska jag titta lite mer på Idol. Sedan så är det sova.. Och drömma fina drömmar! 😀 Höörs

Tack för att du har något att säga!

