Jävla frisörer!

Dagen har innehållit detta:

*Världens luckorus i morse av att jag bara är en månad ifrån att ha alla mina skulder betalda som jag dragits med i två år!
* Shoppat och varit glad över det
* Unnat mig att gå till frisören å bivit missnöjd för att frisören är inkompetent och inte förstår vad spara på längden betyder! Fick 150 kr rabatt så betalade 300 kr!
* Varit på Ikea med Frida och köpt lite ramar. Slösat pengar på fika jag inte ens ville äta upp
* Skrivit ut CV inför morgondagens möten

En blandad kompott kan man säga!! Mest irriterad är jag över min nya frilla… BLÄÄÄ!

One thought on “Jävla frisörer!

  1. Det känner jag igen! Vissa far fram som galningar med saxen och dyrt är det. Tur att du fick rabatt och kan tröstqa dig med att det växer ut.
    Ha en fin helg!

Tack för att du har något att säga!

