Inget jobb förens på lördag, fullt upp ändå!

Frida och jag cyklade till jobbet idag… En ganska lugn dag.. Som det alltid är när det är lågsäsong… Så ensamt.. Meen men. Jag och Frida slipper iaf arbeta själva.. Vi arbetar med varandra.. Det verkar som om att de är en hel del som jobbar hela pass själva. Inte heelt, cheferna är ju där, men som arbetare. Just för att de inte är lika många gäster och sådant som bor osv.

Härligt att cykla iaf, särskilt med sällskap! 🙂 Har man gjort dagens motion. När jag passerade strömvallen så var Hammarbyklacken i full gång. Hammarby mötte Gefle. Hur den matchen slutade har jag faktiskt inte kollat. Hammarby vann ju säkert. Några som var boende på campingen som skulle på matchen 🙂 Såg dom i sina hammarbykläder. Dom har nog inte insett att Kalmar FF är det laget man ska hålla på.

Nu är jag ledig fram till lördag ( då jag även fyller år ). Jobba lördag, söndag sedan är det slut för säsongen å dags att skriva in sig på arbetsförmedlingen igen. Är inte skriven här i Gävle så länge… Ska ju flytta till Bollnäs! 🙂
Har en hel del att göra i veckan ändå..

Imorron: Tvätta och städa… Sen på kvällen är det spökvandring i stan som jag ska på! Kusligt.
På Onsdag: Så är det bara visning av min lägenhet på schemat. Och så ska jag skänka några extra tankar till Livsglimtar då det är hennes efterlängtade operationsdag!
Torsdag: LÖNING + Frida har ljusparty och jag ska försöka få till en klipptid på den dagen.. Inte hos den frisör jag gillar, prova en ny. Även om jag är skraj för nya frisörer.. Det får bli som det blir. Ska även köpa nya Jeans!!
Fredag: Gå på nått informationsmöte på AF. Där företag kommer å presenterar olika arbeten. Det är ett som jag och Frida ska söka! Som vi är intresserade av! 🙂
Och så på lördag är det jobb och likaså på söndag.

Min födelsedag på lördag men det är bara jobb inplanerat där. Har ju vin i kylen som jag kan festa loss på! Haha. Få se om man får några gratulationer på telefonen. Ska fråga min Chef om det är okej att jag går med telefonen och om jag får svara om det ringer någon som vill Gratulera…. Men det lär jag väl få…

Ska plocka lite här hemma innan det är dags för att läsa bok och sova lite. först ska jag skörda på farmville, ett spel på facebook som jag har blivit beroende av tack vare min fina Kristoffer, så att jag inte går miste om min skörd och förlorar pengar på det 🙂 På tal om Kristoffer så längtar jag nått så otroligt efter honom. Var ju ett tag sedan vi sågs eftersom att man har fullt upp hela tiden!

Min älskling!! Men nu när jag kommer vara arbetssökande så får jag ju lite tid över! Har inga specilla måsten! Om inte AF är av en annan åsikt!
Kommer vara så härligt å få kramas och pussas med Kristoffer… Saknar hans närhet så att jag nästan håller på å dö 😉 Men bara nästan, jag lever för honom hihihi!

DSC06764
TUREEEEZ!

4 thoughts on “Inget jobb förens på lördag, fullt upp ändå!

  1. AF kaaan ju ha en annan åsikt. Men troligtvis inte. Det måste kännas skönt ändå att flytta ihop med Kristoffer. Förresten jag undrar om inte Sonen är ”såld” på det där Facebook-spelet också. Tror det. Men just nu är vi alla så upptagna av lilla Alice … och när vi inte är det är vi trötta … Kram du fina Turez. Jag skall verkligen försöööka komma ihåg din födelsedag på lördag. Verkligen. Sånt får man inte glömma bort. Kramar!

Tack för att du har något att säga!

