Lyckad kväll, tack alla som medverkade!

På senare tid har mina läsare verkligen ökat. Jag har ju alltid haft en del och det har ju gått upp och ner. Men nu går det verkligen rakt upp. Och det är ju så klart kul. Vill bara uppmärksamma detta. Just för att ni ska veta hur roligt jag tycker det är att ni läser min blogg. Det är ju många som följer den och tycker det är tråkigt om ett inlägg uteblir. Men jag brukar vara bra på att uppdatera så det är väl inga problem 🙂

Igår var det ju som sagt jobb och fest. Festen var helt klart lyckad och hur rolig som helst. Jag sa att jag inte skulle gå ut, men så blev inte fallet. Jag var med på krogen och sådant. Var hemma halv tre, kvart i tre. Direkt i säng, klockan skulle ringa klockan sex och då var det bara att gå upp. Hade fixat skjuts till jobbet så det var ju ganska soft. Dagen har flytit på bra och inga missöden alls. Jag och P hanterade allt som proffs! 🙂

Imorron är det jobb igen, men den här gången så jobbar jag 13-18 istället för 8-13 som det brukar vara. Jobbar med Frida. Det gör jag resten av veckan också. Vi har fixat det så, typ. Härligt iaf. En vecka kvar av jobbet på campingen, sedan börjar det vanliga livet. Sommaren är tyvärr slut. Det gör ont å skriva men så är det. Några varma dagar bjuds det säkert på. Det är kvällarna och morgonen som det är kyligast på. Höstjackan på! Jag vill ha en ny!

Nya bilder på bilddagboken. Gästlösen där, men be om det så får du nog det! En del har det säkert redan, men kanske inte minns. Hojta till.

Idag händer det inte så mkt nu  på eftermiddagen, käkade en liten matlåda jag hade i frysen. Ska äta mer sedan. Tror jag ska slumra till några minuter innan. Klockan är snart halv fyra. Hade tänkt vara vaken lite längre idag! Härligt med sovmorgon i morgon.. Jag har tagit mig tid å läst lite bloggar, ska läsa ikapp senare. När min ögonlock inte bråkas med att vilja stängas. Så blire när man bara sover i tre timmar 🙂

4 thoughts on “Lyckad kväll, tack alla som medverkade!

  1. Vad roligt det låter som du har haft … och kul med allt fler läsare. Visst skriver man, jag åtminstone, mest för att jag tycker att det är så himla kul att skriva. Men en och annan läsare är ju verkligen inte helt fel. Om man inte vill ha läsare kunde man ju lika gärna skriva i Word och inte lägga ut något på nätet. Om det nu var så. Nej det är jättekul att få respons. Kram och godnatt och hoppas du får en fin vecka men början i morgon måndag! Kram!

    • Ja exakt.. Då skriver man ju inte här, där alla kan läsa… Det är roligt att folk intresserar sig för ens person och vad man göra och skriver.. Helt fantastiskt. Även om man kanske själv inte tycker att man verkar så intressant..
      Hoppas du får en bra vecka!! 😀 Måndag idag, fint väder och man är på topp. Vad mer kan man begära 🙂

Tack för att du har något att säga!

