Full rulle = bara kul.

Åkte direkt till jobbet efter att ha varit hos Kristoffer sedan i torsdagskväll.  Var ju ledig igår. Efter jobbet var jag å Frida och tvättade hennes mammas bil i biltvätten på statiol. Sen bar det av hem och där väntade tvätthögen på att tvättas, så det håller jag på med nu. Har två maskiner i. Sedan är det bara lite som ska tumlas. Sen är det klart för kvällen. Efter att tumlaren är klar vid ungefär nio tiden så ska jag packa inför avresan imorron.

Först är det jobb imorron sedan är det raka vägen till stationen och iväg till Kalmar! 🙂 Så det är full rulle. Lär inte blogga imorron men säkerligen på måndag innan allt äventyr börjar. Som vanligt har jag ett schema som ska följas när jag kommer ner. Mer kommer nog att fyllas i. Första landningen blir hemma hos Malin. Det är som vanligt 😉 Men hon bor ju i stan så det är ju lättast.

Måndag ska jag vara hos Martina och sova där, på tisdagen ska jag träffa Emma och kanske gå på bio. Vart jag sover är oklart. På onsdagen ska jag hem till Pappa och vara där och sova, umgås med dom, sedan på torsdagen så ska jag går med Martina på stan och just på torsdagen har jag inte så mkt annat planerat. Antagligen vara med Malin då 😉 Ska höra med Josse vad hon har för sig också. På onsdag ska jag nog besöka Catta på brandstationen, hon har tydligen vakten. Men då ses man iaf lite. Hoppas bara dom inte får nått larm.

Sedan på fredag är det hemfärd. Sedan jobb igen på lördagen! 🙂 Så det är inte en lugn stund nu framöver och det kan ju vara lite kul. Kommer inte träffa Kristoffer på lite över en vecka heller, det är ju mindre kul men sådant man får ta. Snart flyttar vi ju ihop och då kanske vi går varandra på nerverna istället 😉 Fast det tror jag inte, men man vet ju aldrig.

Jag köpte en present till Ville för några dagar sedan. Det är en massagehandske. Och han älskade den! Dessutom så får man bort en del hår och han blir så fin och han njuter och spinner den lilla katten 😉 Bra att man hittade något som man märker att han verkligen gillar… Han är så söt lilla Ville 🙂

Nu ska jag ner till tvättstugan och slänga in lite i tulmaren och hänga upp resten. Vi skrivs först igen på måndag! Men jag lär kommentera lite bloggar nu ikväll, se vad Ni har för er….

3 thoughts on “Full rulle = bara kul.

Tack för att du har något att säga!

