Underbara dagar nu, egentligen.

Idag var det städ och åter städ efter alla festivalmänniskor. Men det har bara varit kul. En ganska lugn och fridsam dag om jag får säga det själv. Dagen flöt på i en väldig takt. Sitter hemma nu och njuter. Ätit det har jag också gjort nu på eftermiddagen.. Jag käkade potatismos och fiskpinnar. Mums. Rester ifrån igår 🙂
Hade det som lunch på jobbet också. Sista dagen för säsongen som man har lunch med sig.. Sedan är det lågsäsong och då behöver man inte ha det. Man klarar sig liksom 😉

Då jobbar man 8 -13 eller 13 – 18. Kommer kännas konstigt med så korta dagar. Men det kommer finnas saker att fylla dagarna med, tex handla lite och säga upp denna lägenheten 🙂 Ska nog cykla alla sista dagar på campingen. För sedan kommer jag väl inte göra det så mycket. Men det är ju tur att lägenheten jag och Kristoffer ska bo i inte är ett dugg långt ifrån ett spår man kan springa på.

Men snart kommer vintern, då får man springa i overall 😉 haha. Lär bli mysigt hur som helst. Gåtan är fortfarande om jag ska fira julen i Kalmar eller med Kristoffer. Men jag tänkte ju köra på varannan jul. Och det är isf Kalmarjul nu 🙂 Kan ju bli trevligt… Spännande också, iaf så som det ser ut nu. Men det är inget jag tänker utveckla här på bloggen. Det får ligga på is.. Om man säger så.

Jag längtar efter Kristoffer. Åker till honom efter jobbet på torsdag! 🙂

Men innan dess kanske jag å Frida ska till hennes pappas stuga. Väntar tills hon blir nåbar på mobilen, nu när hon är i Björnmossen utan sändning på telen. Min funkade ju i blomkrukan när vi var där. Men den turen hade inte hon 😉 Tyvärr.

Ska nog prova min skrivare lite idag. Scanna in lite bilder som jag kan dela med mig av här… Får se om datorn pallar det, den är ju inte det bästa som ni säkert har läst om förr. Den lär ju dö haha. Men den har några år på nacken så det är inte så konstigt att den börjar som den gör.. Eller den har varit knas ett bra tag… Kanske är sista valsen nu? Vi får väl se 🙂

Vädret gör inte direkt humöret värre, snarare tvärtom!

One thought on “Underbara dagar nu, egentligen.

Tack för att du har något att säga!

